بازدید 9808
۲

نکونام به ژاوی باخت و شانس صعود را ازدست داد

بسیار بعید است که فولاد با هشت امتیاز احتمالی که در بهترین حالت و در صورت شکست دادن الوحدات اردن حاصل می‌شود بتواند به عنوان یکی از تیم های دوم از گروه خود صعود کند.
کد خبر: ۱۰۴۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵ 27 April 2021

دیدار سرنوشت ساز تیم های فولاد و السد قطر با پیروزی شاگردان ژاوی به پایان رسید تا شانس شاگردان پرتلاش جواد نکونام برای صعود نزدیک به صفر باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های فولاد و السد قطر در قالب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار شد که این دیدار در پایان با پیروزی یک بر صفر السد قطر به پایان رسید. فولادی‌ها با این شکست ۵ امتیازی و در رده سوم گروه‌ D باقی ماندند.

ترکیب فولاد ایران: محسن فروزان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر(۲۹ وحید حیدریه)، محمد آبشک (۷۴ صابر حردانی)، محمد زبیر نیک‌نفس (۸۴ محمد قاسمی نژاد)، فرشاد احمدزاده (۷۴ حسین ابراهیمی)، ساسان انصاری (۷۴ محمد میری)، پاتوسی و لوسیانو پریرا.

ترکیب السد قطر: مشعل برشام، پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، محمد وعد (۷۰ الحجری)، نام تائه هی (۹۰ علی اسد)، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، دوس سانتوس، بوعلام خوخی، سانتیاگو کازورلا.

 

بازی رفت دو تیم با تساوی یک - یک به پایان رسیده بود. فولاد با این نتیجه بعد از باخت مقابل النصر عربستان، دومین شکستش را در دور گروهی لیگ قهرمانان تجربه کرد و با همان 5 امتیاز در رده سوم باقی‌ ماند. شاگردان نکونام با توجه به شکست دو بر یک النصر مقابل الوحدات هنوز روی کاغذ برای صعود از این گروه شانس دارند.

قضاوت این بازی برعهده علی شعبان از کویت بود که به لوسیانو پریرا از فولاد و محمد وعد، سانتی کازورلا و پدرو میگوئل از السد کارت زرد نشان داد.

با این نتایج بسیار بعید است که فولاد با هشت امتیاز احتمالی که در بهترین حالت و در صورت شکست دادن الوحدات اردن حاصل می‌شود بتواند به عنوان یکی از تیم های دوم از گروه خود صعود کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حقش بود. بپذیریم فولاد با این سرمربی چرک بازی می کنه
تیم های ایرانی اینگونه هستند روزای اول خوبن و در ادامه افت و اوت میشن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر