بازدید 6450

داودی سهمیه قطعی وزنه برداری ایران در المپیک توکیو

کد خبر: ۱۰۴۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 26 April 2021

مسابقات قهرمانی آسیا – گزینشی المپیک در روز‌های پایانی فروردین ماه در تاشکند ازبکستان آغاز و روز گذشته (۵ اردیبهشت) با قهرمانی قزاق‌ها، نایب قهرمانی ازبک‌ها و سومی چینی‌ها به پایان رسید. تیم ملی کشورمان نیز که با ۹ وزنه‌بردار عازم این رقابت‌ها شده بود، کارش را با عنوان چهارمی تمام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، جدا از بحث قهرمانی و مدال، برای وزنه‌برداری کشورمان قطعی کردن سهمیه‌های المپیک اهمیت داشت که به جز علی داوودی، متاسفانه هیچ یک از گزینه‌هایی که شانس کسب سهمیه داشتند نتوانستند در این رقابت‌ها کاری از پیش ببرند.

علی هاشمی که به دلایل نامعلوم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نکرد، کیانوش رستمی و سهراب مرادی هم که در دسته‌های ۸۹ و ۹۶ کیلوگرم وزنه زدند نیز به امتیاز لازم نرسیدند.

حالا علی داودی جوان دسته فوق سنگین اولین وزنه بردار ایرانی است که حضورش را در المپیک قطعی کرده است.سهمیه دوم هم اگر از آن وزنه برداری کشورمان شود، از بین سهراب مرادی، کیانوش رستمی و علی هاشمی خواهد بود.

البته که کار کسب سهمیه دوم برای وزنه‌برداری ایران با توجه به اینکه گزینشی آخر در کلمبیا برگزار می‌شود و حضور در این کشور کار سختی است، در اماواگر قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان