ارزش سهام عدالت باز هم آب رفت

ارزش واقعی سهام عدالت در هفته جاری روندی کاهشی داشت و امروز ارزش سهام عدالت۵۳۲ هزار تومانی ۰.۵ درصد معادل ۴۳ هزار و ۵۶۴ تومان کاهش یافت.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 26 April 2021

به گزارش بورس تابناک، معاملات بازار سهام امروز دوشنبه ششم اردیبهشت‌ماه ابتدا با روند نزولی آغاز شد و باعث شد شاخص کل تا سه هزار و ۲۰۰ واحد کاهش پیدا کند، اما در نیمه دوم معاملات با جمع‌آوری صف فروش نماد‌های شاخص‌ساز، بخشی از عقب‌نشینی خود را جبران کر، در نهایت بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل با کاهش ۹۰۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۹۳۳ واحد رسید، این موضوع باعث شد تا ارزش سهام عدالت که از مدت‌ها قبل هم راستا با روند نزولی بازار با افت شدید قیمتی همراه شده بود بار دیگر تحت تاثیر افت بازار سهام با کاهش قیمت همراه شود. در پایان معاملات «کگل»، «کچاد» و «شپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند و «فملی»، «فولاد» و «شستا» سبزترین نماد‌ها در روز سرخ بورس امروز بودند.
«خودرو»، «فملی»، «برکت» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۲۷۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۵ درصد معادل ۴۳ هزار و ۵۶۴ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۱۶۶ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت باز هم آب رفت
 
 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۵۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۱۲۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۴.۱۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۳۲۸ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت باز هم آب رفت

 

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان