بازدید 7332
۷

جریمه بیش از ۶۲۰هزار خودرو در ساعات منع تردد شبانه

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که از زمان آغاز طرح منع تردد شبانه در پایتخت ۶۲۰ هزار دستگاه خودروی سواری جریمه شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ 25 April 2021

به گزارش «تابناک»، سرهنگ علی همه‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اجرای طرح منع تردد شبانه در تهران گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که طرح ترافیک در پایتخت فعلا به مدت یک هفته لغو شده و اجرای طرح منع تردد شبانه همچنان در تمام شب‌ها به جز در شب‌های قدر پابرجاست. بنابراین تمامی خودروهای فاقد مجوز که اقدام به تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کنند مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

وی با بیان اینکه دوربین‌های پلیس در ساعات منع تردد شبانه فعال است، گفت: از زمان آغاز طرح منع تردد شبانه در پایتخت تا کنون، ۶۲۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه غیرمجاز که اقدام به تردد در ساعات ممنوعه کرده بودند، شناسایی و جریمه شده‌اند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین درباره مخدوش کردن پلاک نیز گفت: طرح برخورد با تخلفات مخدوش کردن پلاک نیز همزمان با اجرای طرح منع تردد شبانه در حال اجراست و تنها در فروردین ماه امسال۲۵ هزار و ۶۸۹ مورد تخلف مخدوشی و پوشش پلاک مورد اعمال قانون قرار گرفته و ۲۱۴۷ دستگاه خودرو هم به این دلیل توقیف شده‌اند.

همه‌خانی از رانندگان خواست که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، از تردد در سطح شهر در ساعات منع تردد و رفتن به دورهمی ها و مهمانی ها به خاطر حفظ جان خود و دیگران جدا خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
به جای رفع مشکل شده منبع درآمد
جمع کنید این بساط مسخره بازی رو. تا ساعت 9 همه جا باز و رفت و آمد مجاز و...
خوب بازاری راه انداختین... ملت آه ندارد...شما هم هی نمک بپاشین.....
یعنی ۱۲۴ هزار میلیارد تومان درآمد از تردد شبانه. واقعا با این پول چکار می کنید؟! آیا در راه واکسن کرونا هزینه می شد، الان واکسن نداشتیم؟!
سلام. کرونا اگر برای همه زحمت است برای راهنمایی-رانندگی برکت است. از این پول ها کمی برای کمک های مؤمنانه استفاده شود.
همیشه به دنبال کاسبی بوده اند حتی از درد و بیماری مردم فقط به کاسبی فکر می کنند نصف شب کسی بیمار اورژانسی داشته باشد چه کار کند؟ ببینید به کجا رسیده اند و نه دین دارند نه اخلاق نه انسانیت که از درد مردم هم می خواهند پول در بیاورند بهترین کار این است که مردم دو رقم از پلاک را با کاغذ سفید و آهنربای کوچک بپوشانند .
خوب الحمدالله ،جیب دولت حسابی پر پول شد از جیب ملت برای یک طرح بی خاصیت که تنها هدفش درآمدزایی هست...واقعا که بریا ملت سنگ تموم گذاشتین..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل