بازدید 8385
۱

نجات چوپان حادثه دیده توسط هلال احمر در کردستان

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر کردستان از نجات چوپان حادثه دیده در کوه پریشان شهرستان قروه، توسط عوامل امدادی پایگاه گنجی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 25 April 2021

به گزارش «تابناک»، پیام جلالی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعاتی پیش در پی اطلاع واصله از اهالی محل مبنی بر سقوط یک نفر از کوه و تماس با مرکز Eoc ، عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات گنجی قروه با خودرو نجات، آمبولانس و تجهیزات به محل اعزام شدند.

وی افزود: مرد چوپان که به دلیل سقوط از بلندی درخت در کوه پریشان دچار حادثه شده بود با تلاش نیروهای امدادی، نجات یافت.

جلالی اظهار داشت: مصدوم که از ناحیه پشت و شانه چپ دچار آسیب شده بود، بعد از انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران با تجربه پایگاه، با آمبولانس هلال‌احمر به روستای نعمت آباد انتقال و جهت مداوا و انتقال به بیمارستان به نیروهای ۱۱۵ تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم با توجه به شرایط منطقه و حوادث متعددی که برای کوهنوردان رخ می‌دهد شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند که شاهد چنین حوادثی نباشیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: با توجه به اطلاع به موقع توسط مردم و اقدامات لازم توسط نجاتگران هلال احمر حال عمومی مصدوم خوب بوده و جای نگرانی نیست.

وی اظهار داشت: شهروندان در صورت وقوع حادثه با شماره تماس ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس گرفته که در صورت نیاز عوامل امدادی در کمترین زمان به محل اعزام و اقدامات لازم را برای نجات مصدومان انجام دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
كوه بدر و پريشان يادت بخير .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر