بازدید 7092
۲

شرایط کرونایی کشور بحرانی است

رئیس بخش عفونی بیمارستان امام خمینی(ره)، با تاکید بر اینکه شرایط کرونایی کشور واقعا بحرانی است، گفت: افرادی بوده اند که برای بار دوم و سوم درگیر کرونا شده اند.
کد خبر: ۱۰۴۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵ 24 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حمید عمادی، درباره تفاوت علائم کرونا و آلرژی بهاره، اظهار داشت: علائم بیماری کرونا تغییری نکرده است بلکه شیوع کرونای انگلیسی موجب شدت علائم و بد حالی بیماران شده است، اما به راحتی می‌توان علائم آن را با حساسیت‌های فصلی تشخیص داد.

وی افزود: حساسیت‌های فصلی با آبریزش بینی، عطسه و سرفه همراه است، اما بیماری کرونا با بدن درد شدید، لرز و کوفتگی و خستگی همراه است. همچنین اگر حس بویایی و چشایی از دست برود قطعاً کرونا است. در کل ممکن است در ابتدا کرونا با علائمی شبیه حساسیت بروز کند، اما محدود به آن علائم نمی‌شود و علائم بعدی نیز در بیمار ایجاد می‌شود.

عمادی با توجه به شرایط کشور در پیک چهارم کرونا، گفت: تعداد مراجعه کنندگان بسیار بالا است و شرایط واقعاً بحرانی است به طوری که ما افرادی را که تا قبل از عید حال حادی نداشتند، ولی بستری می‌کردیم، دیگر بستری نمی‌کنیم و با دادن داروهای لازم و در صورت امکان تهیه اکسیژن به منزل می‌فرستیم تا بار شدید بر بیمارستان‌ها کم شود.

وی یا تاکید بر رعایت دستورات بهداشتی و دوری از حضور در تجمعات و میهمانی‌ها، افزود: ما افرادی را داشتیم که برای بار دوم و سوم هم دچار کرونا شدند، اما دفعات بعد با شدت کمتری بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
دو هفته طلایی عید برای قرنطینه و تعطیلی کامل رو از دست دادن و حالا باید به خاطر این شرایط محاکمه بشن !
ولی برعکس خیلی شیک میان مردم رو محکوم میکنن
چرا وقتی سواد و شعور انجام کاری ندارند مسولیت قبول می کنند؟ دقت کنید پیک های کرونا منطبق بر حماقت و ندانم کاری ناشی از بی سوادی و البته بی وجدانی "همه" مسولان است که در بزنگاه ها یقه مردم را گرفته است.
هواکش های (از نوع دمتده!!) واگن های مترو خاموش شده اند، و متاسفانه بجای آن کولر روشن کردند. یعنی: ویروسی هایی با هر تنفس هر فرد آلوده به ویروس کرونا وارد فضای بسته واگن می شود تا زمانی که در اثر مرور زمان بی اثر شود در فضای واکن خواهد بود و خارج نمی شود.
جناب حناچی، این قتل عمد است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی