بازدید 9695

برخورد با موتورهای سنگین فاقد پلاک و مجوز

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تشدید برخورد پلیس با موتورهای سنگین فاقد پلاک و مجوز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴ 20 April 2021

به گزارش «تابناک»، سرهنگ علی همه خانی، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر همشهریان تهرانی در خصوص مزاحمت موتور سیکلت های سنگین در سطح معابر شهر تهران و تصاویری که در فضای مجازی در این خصوص منتشر شده است پلیس راهنمایی رانندگی برخوردی جدی خواهد داشت.

وی افزود: هفته گذشته طرح تشدید برخورد با موتور سیکلت های سنگین بدون مجوز در شهر تهران آغاز شده و تا امروز تعداد ٨ موتورسیکلت سنگین فاقد مدارک و پلاک توقیف و به پارکینگ دلالت داده شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: با توجه به اینکه این دستگاه‌های موتورسیکلت فاقد پلاک و فاقد مجوز هستند و اصولاً تردد آنها در سطح شهر ممنوع است در صورت تردد توسط پلیس توقیف و راهی پارکینگ خواهند شد.

وی گفت: صاحبان این وسایل نقلیه می‌بایست جهت انجام امور اداری اقدام نمایند لذا خواهشمند است از تردد با موتورهای سنگین بدون مجوز و پلاک خودداری نمائید چرا که پلیس در این مورد خاص برخورد جدی خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۴
تو رو خدا به این بچه پولدار ها میگید خواهش میکنم؟؟؟؟؟؟ اتفاقا باید بهشون بگی جرات داری موتور بدون پلاکت رو بیار بیرون تا بازداشتت کنم و موتورت هم مصادره کنم. فکر کردین اینها با خواهش و التماس آدم میشن؟ شبها در اتوبان های تهران باعث آزار راننده ها هستن. بخدا اراده کنید گرفتنشون کاری نداره
پاسخ ها
فامیل دور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
ایراد موتور سنگین چیه؟؟؟ تازه چهره شهرو قشنگ میکنه.. به جای اون موتورهای با پلاک مخدوش رو بگیرید.. از هر 10 تا موتور 9 تاش یا روی پلاکشون رو با کش پوشوندن یا طلق تیره انداختن اگه باهاشون تصادف کنی یا موبایلتون بزنن عمرا اگه بتونی پلاکشو بخونی....
با موتورهایی که پلاکهایشان پوشانده یامخدوش شده برخورد کنید
خیلی ازهمین ها مبادرت به موبایل قاپی وزورگیری میکنند
اتوبان تهران کرج جولانگاه ایناست - بخصوص جمعه ها - در قزوین در باراجین مرکز ایناست . بارها خود من تو اتوبان با پلیس تماس گرفتم بابت حرکات خطرناک اینا. منتها کو گوش شنوا. موتور به این عظمت چطور وارد شده آخه بدون پلاک .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چطور موتور بدون مدارک به راحتی می ره پمپ ، بنزین می زنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
این ها از مسیر مشخص میروند پیست! ضمنا خطر و ضرر این ها از پشه های ترافیکی که ما بهشون میگیم موتور که به شتر بیشتر شباهت داره رفتارشون , کمتر هست.
مردم شکایتی ندارند.
این صحبتهائی که پلیس راهور میکند فقط برای مطبوعات است .
روزهای تعطیل تشریف بیاورید انتهای اتوبان بابائی مشاهده میکنید که مسابقات موتور سیکلت سواری دائر میباشد
البته احتیاجی به اینکار هم نیست . ورود موتور سواران به اتوبان ممنوع است ولی اتوبانها جولانگاه موتور سیکلت سوارها هستند که به راحتی از جلوی پلیس راهور و دوربینها میگذرند با نصب دوربین دیگر پلیسی مشاهده نمیشود و دوستان حسابی در حال استراحت کردن هستند
این موتورها توسط ژن های خوب وارد می شوند چون از لحاظ قدرتی ورود آن هم ممنوع است ولی راحت در شهرها هم ویراژ میدهند و طرح برخورد چند وقت یکبار هم شعار است و بس؟
نیازی نیست که موتور سنگین باشه که باهاش خلاف کنند. موتور سوارش مهمه. مثل تمام سرقتهایی که با موتورهای 125 طرح هوندا یا موتورهای پرشتاب با مجوز 150 و 200 مثل پالس و آپاچی انجام میشه. پس اگر دنبال ممر درآمد دیگه برای جیبهای گشادتون هستید، به شعور مردم توهین نکنید. ضمنا من موتور سنگین ندارم که فکر کنید حرص خودمو زدم
درضمن جلوماشینهای باشیشه ی دودی رابگیرید.
موتور سنگین رو هم مثل بقیه دوچرخه سی جی ها پلاک کنید چه اشکال داره! این ها اتفاقا خیلی بی خطرتر از این زباله متحرک ها و پشه مگس های ترافیکی هستن.
موتور سنگین داخل همه دنیا آزاد هست و مجوز تردد داره. داخل ایران به چه دلیل مخالفت میشه؟
منزل ما نزدیک بزرگراه یادگار امام نیمه شبها صدای گوشخراش این موتورها اعصاب و روان را بهم میزند تا ساعت 2 حتی 3 نیمه شب جولان میدهند ما کارمندهای شرکتهای غیردولتی هم صبح زود باید از خواب بیدار شیم و بریم سر کار
عشق است موتور سنگین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی