بازدید 7269

توضیحات کرملین درباره دیدار بایدن و پوتین

سخنگوی کرملین گفت که برنامه‌ای برای دیدار رئیس جمهور آمریکا با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در واشنگتن در نظر گرفته نشده است.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱ 19 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، کرملین دوشنبه شب به وقت تهران اعلام کرد که هنوز برنامه‌ای برای ملاقات بین رئیس جمهورآمریکا با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در نظر گرفته نشده است.

«دیمتری پسکوف» سخنگوی کرملین در گفتگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت که تماس دوجانبه بین «جو بایدن» رئیس جمهو آمریکا یا سران دیگر کشور‌ها با پوتین در اجلاس آتی اقلیمی در نظر گرفته نشده است. پسکوف گفت: «هیچ تماسی برنامه ریزی نشده است.»

رئیس جمهور امریکا و ۴۰ تن از سران دیگر کشور‌های جهان از جمله پوتین به اجلاس اقلیمی در واشنگتن دعوت شده‌اند. این نشست قرار است روز‌های دیگر به طور مجازی برگزار شود.

به نوشته این منبع خبری، کرملین اعلام کرده که پوتین دعوت برای حضور در این نشست مجازی را پذیرفته است.

دیمیتری پسکوف در رزو‌های گذشته نیز از بررسی پاسخ به تحریم‌های جدید آمریکا علیه این کشور خبر داده بود. پسکوف در نشست خبری روزانه در کرملین گفت: «سیاست‌های تحریمی آمریکا غیرقابل قبول است و [ولادیمیر]پوتین [رئیس‌جمهور روسیه]در حال بررسی تدابیری برای پاسخ به آن است. «کرملین پیش از این با بیان اینکه در حال بررسی پیشنهاد واشنگتن برای دیدار رؤسای جمهور روسیه و آمریکا در کشوری بی‌طرف هستند، اعلام کرده بود صحبت کردن درباره این دیدار فعلا زود است.

رئیس‌جمهور آمریکا اخیرا در مصاحبه با یک شبکه آمریکایی، ضمن قاتل خواندن رئیس‌جمهور روسیه، در خصوص ادعای جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره مداخله مسکو در انتخابات اخیر واشنگتن، گفت «ولادیمیر پوتین» تاوان خواهد داد.

بایدن اظهار داشت: «او (پوتین) تاوان آن را پرداخت خواهد کرد. ما صحبتی طولانی داشتیم. من او را نسبتاً خوب می‌شناسم. وقتی مکالمه شروع شد، به او گفتم «من تو را می‌شناسم و تو هم من را. اگر برایم مشخص شود که این اتفاق (دخالت انتخاباتی) افتاده، بعد دیگر آماده باش.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر