بازدید 16405
۱
جدال دو مربی لالیگایی در آسیا ، برنده نداشت

شاهکار فولاد مقابل السد با وجود تساوی دقیقه ۸۹

نباختن فولاد در این مسابقه بسیار امیدبخش بود هرچند شاگردان نکونام حتما افسوس خواهند خورد که چرا دو دقیقه بیشتر از گل برتری خود دفاع نکردند تا سه امتیاز شیرین داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۴۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲ 15 April 2021

دیدار تیم‌های فولاد و السد قطر با وجود برتری شاردان نکونام تا دقیقه 89، سرانجام با گل دیرهنگام تیم پرستاره قطری با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های فولاد و السد قطر در قالب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ملک فهد ریاض برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

ترکیب فولاد ایران: محسن فروزان، عارف آغاسی، مهران موسوی، صالح حردانی، مهران درخشان مهر (۷۷ وحید حیدریه)، زبیر نیک نفس، محمد آبشک (۷۷ احمد عبدالله زاده)، فرشاد احمدزاده، آیاندا پاتوسی (۷۲ محمد میری)، ساسان انصاری (۷۲ محمد عباسی) و لوسیانو پریرا (۸۵ یوسف کی‌شمس).

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب السد قطر: مشعل برشام، عبدالکریم حسن، بوعلام خوخی، پدرو میگل، سالم الهجری (۴۵ علی اسدالله)، گیلرمه، نام تائه هی (۸۴ هاشم علی)، حسن الهیدوس (۷۰ یوسف)، سانتی کازورلا، تاباتا (۶۲ محمد البیاتی)، بغداد بونجاح.

سرمربی: ژاوی هرناندز

شاهکار فولاد مقابل السد با وجود دریافت گل تساوی دقیقه 89

در دقیقه ۱۲ سانتر زمین الهیدوس به نام تائه هی رسید و ضربه او از بالای دروازه فولادی‌ها به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۰ شوت بوعلام خوخی با واکنش فروزان به کرنر رفت.

در دقیقه ۳۸ والی زیبای نیک نفس از پشت محوطه جریمه با واکنش برشام به کرنر فرستاده شد.

در اواخر نیمه اول فولادی‌ها دو موقعیت خطرناک به دست آوردند که در نهایت موفق نبودند تا این دیدار در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه ۵۲ ضربه خطرناک تاباتا در دهانه دروازه به بیرون رفت.

گل فولاد توسط شیمبا در دقیقه ۶۰: سانتر درخشان مهر پس از برخورد به مدافع السد به لوسیانو پریرا رسید و ضربه سر مهاجم فولادی‌ها وارد دروازه السد شد.

در دقیقه ۸۲ شوت سنگین خوخی روی یک ضربه کاشته با واکنش زیبای فروزان همراه شد و از گوشه دروازه به کرنر فرستاده شد.

گل السد توسط خوخی در دقیقه ۸۹: ضربه بوعلام خوخی از داخل محوطه جریمه، با برخورد به پای مدافع فولاد به گوشه دروازه فروزان رفت تا السدی‌ها کار را به تساوی بکشانند.

شوت هافبک السدی‌ها در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده با واکنش فوق العاده فروزان به کرنر رفت.

حملات دو تیم به خصوص السد در ادامه بی نتیجه بود تا این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و فولاد از نخستین بازی اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دست خالی خارج نشود. نباختن فولاد در این مسابقه بسیار امیدبخش بود هرچند شاگردان نکونام حتما افسوس خواهند خورد که چرا دو دقیقه بیشتر از گل برتری خود دفاع نکردند تا سه امتیاز شیرین داشته باشند.

آمار این مسابقه به شرح زیر است:

درصد مالکیت توپ

السد قطر ۶۵.۱ – فولاد ۳۴.۹

کرنر

السد قطر ۷ – فولاد ۷

پاس‌

السد قطر ۴۴۵ – فولاد ۲۲۸

شوت‌

السد قطر ۱۹ – فولاد ۱۵

شوت در چارچوب

السد قطر ۵ – فولاد ۳

تکل‌

السد قطر ۱۱ – فولاد ۱۵

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابی جون راجع به برد ارزشمند پرسپولیس ایران و تساوی فولاد ایران در برابر حریف قدرش پست گذاشتی، کاش برای تساوی و بازی تماشایی تراکتور ایران در برابر حریف قدر ازبکی هم پستی میزاشتی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی