بازدید 15989
۳

هر پیامک چند تومان است؟

ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه هزینه‌های متفاوتی دارد و با استفاده از سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، از حداقل ۸.۹ تا حداکثر ۲۷.۴ تومان را شامل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ 14 April 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، با گسترش پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی که از اینترنت بهره می‌گیرند، استفاده از خدمات تماس و پیامک اپراتورها کاهش یافته است، با وجود این هم‌چنان در مواقعی که شبکه اینترنت برقرار نیست و یا به دلایل دیگر، کاربرانی هستند که با استفاده از خطوط سیم‌کارت، اقدام به ارسال پیامک کنند.

ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه، از جمله همراه اول، ایرانسل و رایتل و هم‌چنین بسته به دائمی یا اعتباری بودن این سیم‌کارت‌ها قیمت متفاوتی دارد که تعرفه‌ی آن در وب‌سایت هر یک از اپراتورها آمده است.

هزینه هر صفحه پیامک فارسی با سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول، ۸.۹ تومان است. این عدد برای پیامک‌هایی که به زبان انگلیسی نوشته شوند، ۲۲.۲ تومان به ازای هر صفحه خواهد بود. همچنین ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، به ازای هر صفحه پیامک فارسی، ۱۰.۶ تومان هزینه دارد و با ارسال هر صفحه پیامک انگلیسی نیز کاربران باید ۲۶.۴ تومان بپردازند.

در اپراتور ایرانسل دائمی، هزینه هر صفحه پیامک فارسی ۹.۹ تومان است. این عدد برای پیامک‌هایی که به زبان انگلیسی نوشته شوند، ۲۲.۲ تومان به ازای هر صفحه خواهد بود. هزینه ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز به ازای هر صفحه پیامک فارسی، ۱۱.۶ تومان بوده و هر صفحه پیامک انگلیسی نیز برای کاربران ۲۷.۴ تومان هزینه خواهد داشت.

تعرفه ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های دائمی اپراتور رایتل، ۹.۸ تومان به ازای هر صفحه پیامک با زبان فارسی است. در حالی که ارسال هر صفحه پیامک به زبان انگلیسی در این سیم‌کارت‌ها، ۱۶.۹ تومان هزینه دارد. هم‌چنین کاربران برای ارسال پیامک با استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل به ازای هر صفحه به زبان فارسی ۱۱.۵ تومان می‌پردازند و ارسال پیامک به زبان انگلیسی نیز ۲۳ تومان به ازای هر صفحه هزینه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
حالا اگه متنش هم فارسی داشته باشه هم کلمه انگلیسی چه اتفاقی می افته؟
خیلی گران است
از آنجا که ارسال پیامک در قالب فرستادن دستورهای کنترلی موبایل تقسیم بندی می شود مثل فرآیند زنگ خوردن است و عملا سیگنالینگ صحبت کردنی نیست در خیلی از کشوهای دنیا مجانی است.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی