بازدید 9134
۴

چند تهرانی متقاضی مسکن ملی شدند ؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۴۳ هزار و ۷۶۲ نفر از شهروندان استان تهران در ۶ سایت اقدام ملی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 13 April 2021

 

به گزارش  تابناک به نقل از مهر، خلیل محبت خواه در حاشیه کلنگ زنی پروژه ۸۰۰ واحدی مسکن ملی با بیان اینکه پروژه ۸۰۰ واحدی در ۲۰ بلوک که امروز در محله اسلام شهر کلنگ زنی می‌شود از مهم‌ترین پروژه‌های مسکن ملی در استان تهران به شمار می‌رود، گفت: ۴۳ هزار و ۷۶۲ نفر از شهروندان استان تهران در ۶ سایت اقدام ملی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران شامل شهرهای اسلام شهر، رباط کریم، شهریار، پاکدشت، قرچک و نصیرشهر ثبت نام داشته‌اند.

وی افزود: از این میزان، ۲ هزار متقاضی واریز وجه کامل داشته و دو برابر این تعداد معادل ۴ هزار واحد اداره کل راه و شهرسازی استان تهران عملیات اجرایی پروژه‌های اقدام ملی را در ۶ سایت تهران آغاز کرده است.

محبت خواه بیان کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال است که از طریق تسهیلات بانکی، تسهیلات زمین دولتی و آورده مردمی انجام خواهد شد.

گفتنی است، با حضور وزیر راه و شهرسازی، پروژه ۸۰۰ واحدی شهید سردار سلیمانی واوان و پروژه ۵۰۰ واحدی شهریار در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن امروز رسماً آغاز شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
تابناک لطفا رسیدگی کن:
پروژه مسکن ملی هم مثل بقیه پروژه ها داره به نون دونی دلالها تبدیل میشه...

کسانی که تونستن با هر زحمتی مبالغ اولیه شرکت در طرح رو واریز کنن الان با مشکل جدیدی روبرو هستن.
در قرارداد جدید مسکن ملی شهر قم ، متقاضیان باید هر سه ماه یکبار مبلغ 50 میلیون تومن رو واریز کنن. مشخصه که هر هرکسی اونم از قشر متوسط جامعه قادر به پرداخت این مبلغ نیست حتی اگه تمام دار و ندار خودش رو بفروشه.
به همین خاطر در صورت واریز نشدن پول سهمیه به کسی دیگه ای واگذار میشه اونهم چه کسی بهتر از یک دلال که با پرداخت کامل پول بتونه خونه رو بعدا به قیمت بالا بفروشه.
حالا مشکل اینجاست که اولا مبالغ دریافتی هر قسط هم بالاست و هم خیلی نزدیک به هم.
و مورد بعدی افزایش ماهیانه مبلغ کلی پروزه است که با تورم موجود هزینه ساخت هر مترمربع هر روز گرانتر میشه که متقاضی باید پرداخت کنه.
حدود 5 میلیون خانوار در تهران در حال زندگی هستند و مجلس طرح تولید 1 میلیون مسکن را داده است از طرفی طبق امار حدود 40 درصد خانوارهای تهرانی ها مستاجر هستند یعنی حدود 2 میلیون خانوار بنابراین اگر طرح مجلس برای دوسال در تهران اجرا شود و 2 میلیون مسکن در طی دوسال برای تهران ساخته شود برای همیشه فاصله بین تعداد مسکن و خانوار از بین می رود و نیاز به طراحی دو شهر 1 میلیونی در اطراف تهران است مثلا در مرز استان قم و تهران
یکی از بهترین کارهای که انجام شد ثبت خانه در این سایت شد که خود این امر میتواند مشحص کننده این باشد که فرد داری منزل مسکونی میباشد یا خیر .ضمنا،اکثر مستاجران در تهران داری منزل مسکونی در دیگر شهر ها میباشند ضمنآ دفاتر اسناد رسمی میبایست مجاب گردد هرکونه نقل و انتقال و خرید منزل و غیره را در سیستم انعکاس دهند.
بنظر من انسان بیبضاعت مسل ما خیلی وقته که مرده دولت هم با کلی ناانصافی داره جیب مارا خالی میکند
عوض اینکه دستمان را بگیرد چوب تحریم را میکوبد به سرما میخاد یه ۸۰ متر ساختمان ب ما بدهد اونهم با هزاران مشکلات پبش رو
ولا خرج خونه بزور درمیاریم مونده ایم که قسط مسکن را کی پرداخت کنه برایمان
خدایا بدادمان برس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی