بازدید 7749

پاسخ زیرکانه AFC به استعلام فدراسیون فوتبال

کد خبر: ۱۰۴۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 10 April 2021

تیم های ايراني تا کنون به دفعات به دلیل‌ استفاده از بازیکن محروم یا غیرمجاز ، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا محروم شده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی امید ایران و یا باشگاه سپاهان ، دو نمونه از این موارد مهم هستند که انتخابی المپیک و مرحله پایانی لیگ قهرمانان آسیا را به دلیل استفاده از بازیکن محروم از دست داده اند.

حالا ای اف سی در مواجهه با استعلام گرفته شده پاسخ زیرکانه ای داده تا خودش را در آینده مسوول نکند.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بنابر اعلام امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، کنفدراسیون فوتبال به نامه استعلام فدراسیون فوتبال به نمایندگی از چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان 2021 آسیا مبنی بر اینکه آیا از جمع بازیکنان و اعضای کادر فنی این چهار تیم، فردی با محرومیت روبه‌رو است یا نه، پاسخ داد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخشی از نامه ارسالی خود چنین آورده است: «طبق آمار و رکوردهای موجود نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا، هیچ یک از بازیکنان و مربیان چهار باشگاه ایرانی با محرومیت در لیگ قهرمانان آسیا 2021 روبرو نیستند ولی یادآور می‌شویم که طبق قانون 3 – 1 – 67 برگزاری مسابقات، مسئولیت این موضوع با باشگاه‌ها است و ایشان نسبت به محرومیت یا عدم محرومیت بازیکنان در مسابقه، مسئول هستند».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل