بازدید 8271
واکنش مربی سابق تیم ملی به ادعای عزیزی خادم؛

فرکی، پیشنهاد فدراسیون برای سرپرستی تیم ملی را تایید کرد

این اعتراف حسین فرکی تا حد زیادی ادعای عزیزی خادم در مورد عدم پذیرش این سمت از سوی بزرگان را رد می کند. فرکی می گوید: من در حال تصمیم‌گیری برای این موضوع بودم و دوست داشتم برای تیم ملی کاری انجام دهم و در خدمت این تیم باشم. اما اکنون سرپرست تیم ملی انتخاب شده است و این موضوع منتفی است.
کد خبر: ۱۰۴۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 10 April 2021

در حالی که انتصاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی انتقادات زیادی را به همراه داشته، بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که «با او برای سرپرستی تیم ملی مذاکره شده بود و در حال تصمیم‌گیری بوده است!» این اعتراف تا حد زیادی ادعای عزیزی خادم در مورد عدم پذیرش این سمت از سوی بزرگان را رد می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، انتخاب مجتبی خورشیدی طی دو روز گذشته شایعات جدیدی را خلق کرده است؛ یکی از رابطه «شاگرد و مربی بدنسازی» در دوره ای که عزیزی خادم بازیکن تیم راه آهن بود و خورشیدی در کادر مربیگری آن تیم قرار داشت، خبر می دهند و گروهی دیگر از توضیه یکی از مقامات بالای کشوری می گوید.

فرکی، پیشنهاد فدراسیون برای سرپرستی تیم ملی را تایید کرد

با این حال شهاب‌الدین عزیزی خادم در توجیه این انتخاب، مدعی شده که با چندین چهره فوتبالی برای این سمت مذاکره شده و آن‌ها حاضر به قبول سرپرست تیم ملی نشده‌اند و در نهایت مجتبی خورشیدی برای این سمت انتخاب شده است. علی دایی، علی کریمیث و مهدی مهدوی کیا سه نفر از این چهره های شاخص بوده اند اما آیا گزینه های خادم همین افراد بودند؟

حسین فرکی، مربی باسابقه فوتبال که تجربه‌ی بازیگری ، مربیگری و حتی در مقطعی سرپرستی در تیم ملی را هم در کارنامه دارد، به رسانه های داخلی گفت که با او برای سرپرستی تیم ملی مذاکره شده است. اما فرکی در حال تصمیم‌گیری بوده که فدراسیون فوتبال نام مجتبی خورشیدی را برای این سمت اعلام کرده است!

حسین فرکی در این باره گفت: شخصا به صورت مستقیم با آقای عزیزی خادم صحبتی نداشته‌ام. با یکی از نزدیکان ایشان و یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی در ارتباط با موضوع سرپرستی این تیم صحبت‌هایی داشتیم و مذاکرات هم جدی بود.

وی ادامه داد: من در حال تصمیم‌گیری برای این موضوع بودم و دوست داشتم برای تیم ملی کاری انجام دهم و در خدمت این تیم باشم. اما اکنون سرپرست تیم ملی انتخاب شده است و این موضوع منتفی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار