بازدید 10504
۵

شکایت نمایندگان از تصمیمات کرونایی دولت

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس از بی‌تدبیری دولت در بحث کرونا، به کمیسیون اصل٩٠ شکایت کردند تا اگر عمدی در این خصوص انجام شده با آن برخورد کنند.
کد خبر: ۱۰۴۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰ 09 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام جواد نیک‌بین با تأکید بر اینکه در بی‌تدبیری دولت شکی نیست، به موضوع مطالبات آزادکردن سفر‌ها در ایام نوروز اشاره و اظهار کرد: اگر خوش‌بین باشیم این است که می‌خواست مردم پس از یک سال به سفر بروند، اما اگر واقع‌بین باشیم هدف دولت از این اقدام افزایش پیک کرونا و ایجاد اپیدمی بود تا از این طریق انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت به جای اینکه معیشت مردم را در اولویت قرار دهد، به مباحث اصلی خودش توجه می‌کند و به حواشی می‌پردازد، عنوان کرد: دولت به دلیل اینکه همواره به حاشیه‌ها می‌پردازد، همیشه از متن دور می‌شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از نمایندگان مجلس از این بی‌تدبیری دولت به کمیسیون اصل٩٠ شکایت کردند تا اگر عمدی در این خصوص انجام شده با آن برخورد کنند، افزود: مجلس در مورد این دولت دچار یک همراهی شده است که در این شرایط حاشیه بیشتری ایجاد نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
کجای این خرده فرمایشات در شأن مجلس است که این برادر فرمایش کرده است؟؟؟!! به راستی شأن نمایندگی تا این حد رسیده!!!
پس دلتون برای مردم نسوخته نگران انتخاباتین!!!!!
بجای اون گار چرا پیگیر واردات واکسن نیستید تا کی مردم رو خانه نشین و مشاغل رو تعطیل خواهید کرد مردم مثل شما درآمدهای آنچنانی ندارند
ایا این نمایندگان کار جز گیردادن و شکایت کردن بلد نیستند ایا دعوا و مخالفت های دولت و مجلس تمامای ندارد چرا تعامل نمی کنید
برخی متخصص کارهای باطل و بی نتیجه هستند. گیریم این شکایت درست باشد و دولت مقصر (که البته هست). نتیجه ی صرف وقت و هزینه برای این کار چه خواهد بود؟ به طور قطع، هیچ.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی