بازدید 10546

یک پزشک در البرز بر اثر کرونا درگذشت

دانشگاه علوم پزشکی البرز از درگذشت پزشک مرکز جراحی شهید حاجی‌زاده تأمین اجتماعی به علت ابتلا به کرونا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 09 April 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر محمد فتحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در پیام تسلیت خود نوشت:

خبر اندوهبار آسمانی شدن، همکار گرانقدر، پزشک متعهد و فداکار مدافع سلامت مرکز جراحی محدود و سرپایی شهید حاجی زاده تامین اجتماعی "خانم دکتر فرحناز آبنیکی" که در راه خدمت به مردم شریف استان، به علت ابتلا به بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد، موجب تاثر و تالم شدید قلبی اینجانب و سایر همکاران حوزه سلامت استان گردید، درگذشت آن عزیز از دست رفته به همه ما آموخت که کسانی که با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، عروج این همکار گرانقدر را به خانواده محترم آن مرحومه، کلیه همکاران محترم سازمان تامین اجتماعی تسلیت عرض نموده و برای آن سفر کرده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰
مرگ بر چین
چرا با وجود توزیع واکسن هنوز پزشکان و کادر درمانمون رو به خاطر کرونا از دست می دیم؟؟؟؟ مگه کادر درمان اولویت واکسن نیستند؟ مگه توی استان البرز به کادر درمان واکسن نزدند؟ لطفا روشن کنید که آیا این خانم دکتر واکسن دریافت کرده بود یا خیر؟ لطفا روشن کنید که چرا همه واکسن های وارد شده توزیع نشدند؟ چرا همه واکسن های توزیع شده تزریق نشدند؟ مگه یک تزریق اون هم به کادر درمان چقدر وقت می بره؟ چرا توزیع و تزریق واکسن انقد طولانی شده؟؟؟ لطفا به سوال های ما و چراهای ما پاسخ بدین .....
اللهم اغفر المؤمنین و للمؤمنات
و المسلمبین و المسلمات
الاحیاء منهم و الاموات
خدا بیامرزدشون
شهید راه سلامت بنویسید
خدا رحمت کند.
ورود واكسن آمريكايى و انگليسى ممنوع
اين هم نتيجه اش ، كسى هم از نمى پرسد چرا ؟
مگه واکسن نزده بود؟ پس چی شد؟
روحش شاد
خداوند در این روز جمعه ایشان را با خانم حضرت زهراء محشور بفرمائید جا دارد اسم پدر ایشان نیز ذکر گردد تا مردم بتواند برای ایشان که جان گرامیشان را برای خدمت رسانی به مردم هدیه مینمایند نماز لیلة الدفن بتوانند بخوانند از خداوند متعال برای کادر درمان سلامتی آرزومندم خداوند نیر اموات این خدمت گزاران را با ائمه معصومین (ع) محشور بفرماید.
مقصر: مردم همیشه در صحنه ی سفر و خوشگذرانی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر