بازدید 6111

فرصت طلایی امروز سپاهان برای فرار در صدر جدول

کد خبر: ۱۰۴۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ 04 April 2021

در ادامه دیدار‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال سپاهان میهمان سایپا است و باید به مصاف خودروسازان برود. بعد از ناکامی استقلال و پرسپولیس و کسب پیروزی مقابل پیکان و پدیده حالا سپاهان این فرصت را دارد تا با برتری مقابل سایپا فاصله خود را با حریفانش در صدر جدول افزایش دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان نویدکیا روز گذشته با یک امتیازی که پرسپولیس مقابل پدیده بدست آورد موقتاً صدر جدول را از دست دادند تا در انتظار نتیجه دیدار مقابل سایپا بمانند اما برد احتمالی خارج از خانه مقابل نارنجی ها، سپاهان را سه امتیاز کامل پیش می اندازد. دیدار رفت دو تیم در هفته چهارم لیگ دور رفت لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود. سپاهان با ۳۷ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفت. سایپا نیز با ۱۸ امتیاز سیزدهم است.

در دیگر دیدار امروز گل‌گهر سیرجان میزبان تیم بحران زده ماشین‌سازی تبریز است. شاگردان قلعه‌نویی که نتوانستند روند موفقیت‌های شروع لیگ را به خوبی ادامه دهند حالا این فرصت را دارند تا با پیروزی مقابل تیم بحران زده تبریزی کمی وضعیت خود را در جدول رده بندی سر و سامان دهند.

ماشین سازی که در این فصل رکورددار تغییر سرمربی در تیمش است، حتی تا چندی پیش تصمیم به ادامه حضور در لیگ را نداشت و زنوی با انتشار نامه‌ای خواستار کناره گیری از مسابقات و واگذاری امتیاز این باشگاه شده بود که با وساطت مسئولان استانی فعلاً این اتفاق نیفتاد تا شاید سبزپوشان تبریزی لیگ را به اتمام برسانند.

پس از کناره‌گیری مهدی پاشازاده، ماشین‌سازی تبریز در آخرین بازی سال ۹۹ با هدایت سعید اخباری به میدان رفت، اما این مربی نیز پس از تعطیلات نوروزی در تمرین تیم حاضر نشد و عطای کار را به لقایش بخشید. در این شرایط قرار بود مجتبی خورشیدی به عنوان سرمربی عهده‌دار مسئولیت فنی تیم شود، اما او نیز در آستانه اولین بازی سال ۱۴۰۰، همراه تیم نیست تا معمای تیم تبریزی پیچیده‌تر از قبل شود.

این در حالی است مسئولان ماشین سازی چند روز پیش خورشیدی را به عنوان مسئول فنی معرفی کردند، اما نکته عجیب اینجاست که وی را همراه با تیم به سیرجان نبردند تا سرنوشت مبهمی در انتظار مسئول فنی این تیم باشد. دیدار رفت دو تیم با تک گل احمد زنده روح از روی نقطه پنالتی با برتری یک بر صفر گل گهر به پایان رسیده بود.گل‌گهر هم اکنون با ۲۳ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی حضور دارد. ماشین‌سازی هم با ۹ امتیاز شانزدهم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار