بازدید 6914

مخفی شدن پدر هالند در فرودگاه بارسلون جواب نداد

پدر هالند هم به مدت ۳۰ دقیقه در سرویس بهداشتی فرودگاه بوده و با فاصله از رایولا اقدام به خروج از فرودگاه می‌کند که ترفند آن‌ها جواب نمی‌دهد و خبرنگاران و عکاسان دست آن‌ها را خواندند و منتظر خروج او بودند.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ 02 April 2021

 سایت نشریه اسپانیایی «اسپورت» که هوادار بارسلونا محسوب می شود روز پنجشنبه با انتشار فیلمی از حضور مینو رایولا و پدر ارلینگ هالند در شهر بارسلونا خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، دستیار خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا هم با حضور در فرودگاه ال‌پرات از رایولا و پدر مهاجم نروژی دورتموند استقبال و در نهایت آن‌ها را سوار بر خودروی خود کرد و محل را ترک کردند. «اسپورت» مدعی شده بود که رایولا و پدر هالند بلافاصله با نمایندگان باشگاه بارسلونا ملاقاتی داشته‌اند و درباره احتمال انتقال ارلینگ به جمع کاتالان‌ها مذاکره کرده‌اند.

اکنون نشریه اسپانیایی «آاِس» خبر می‌دهد پدر هالند برای اینکه مشخص نشود رایولا برای چه منظوری به شهر بارسلونا سفر کرده است، ابتدا این مدیر برنامه سرشناس با هدف جلب نظر خبرنگاران و عکاسان حاضر در فرودگاه ال‌پرات از ترمینال فرودگاه خارج می‌شود و پدر هالند هم به مدت ۳۰ دقیقه در سرویس بهداشتی فرودگاه بوده و با فاصله از رایولا اقدام به خروج از فرودگاه می‌کند که ترفند آن‌ها جواب نمی‌دهد و خبرنگاران و عکاسان دست آن‌ها را خواندند و منتظر او بودند.

مخفی شدن پدر هالند در فرودگاه بارسلون جواب نداد

رایولا پس از ملاقاتی که هفته گذشته با مدیران باشگاه بروسیا دورتموند بر سر آینده حرفه‌ای هالند داشت، روز گذشته به همراه پدر این بازیکن وارد شهر بارسلونا شد و پس از ملاقات با مدیران این باشگاه با سران باشگاه رئال مادرید هم دیداری داشتند. نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا خبر داده که رایولا و پدر هالند قرار است امروز (جمعه) با سران باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد، چلسی و منچستریونایتد در شهر لندن دیدار‌هایی داشته باشند.

اخیراً شبکه تلویزیونی «ESPN» به نقل از منابع آگاه گزارش کرده بود، باشگاه بروسیا دورتموند روی هالند ۲۰ ساله قیمتی ۱۸۰ میلیون یورویی گذاشته و تنها در صورتی حاضر است در تابستان آینده این بازیکن را به فروش برساند که باشگاهی حاضر شود مبلغ مدنظرشان را بپردازد.

این مهاجم نروژی که ارزش کنونی‌اش در بازار نقل‌وانتقالات ۱۱۰ میلیون یوروست و تا سال ۲۰۲۴ با دورتموند قرارداد دارد، تاکنون در ۴۹ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۴۹ گل زده را هم به ثبت رسانده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار