بازدید 7561
۲
ریاض زیر موشک باران، شهر امنی نیست

نامه رسمی فدراسیون به AFC برای تغییر میزبانی عربستان

کد خبر: ۱۰۴۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 02 April 2021

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد شب گذشته از اعتراض رسمی باشگاه فولاد به میزبانی ریاض خبر داد و در صفحه‌اش نوشت با توجه به بمباران‌های اخیر این شهر ای‌اف‌سی باید میزبان مسابقه فینال و همچنین گروه‌های C و D را تغییر بدهد و از ریاض عربستان به شهر و کشور دیگری بسپارد.

 


منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال نیز امروز نامه‌ای در این خصوص به ای‌اف‌سی زد تا فدراسیون فوتبال نیز به وقایع اخیر شهر ریاض و میزبانی خطرناک این شهر از فولادمردان اهوازی واکنش نشان بدهد و از ای‌اف‌سی خواست تا دیدار را به شهری امن و مکان دیگری منتقل کند تا این دیدار در آرامش و بدون استرس برگزار شود.

 

 

 

گفتنی است باشگاه استقلال که در گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل قطر، الشرطه عراق و الاهلی عربستان در شهر جده عربستان به میدان می‌روند، تا کنون اعتراضی در خصوص میزبانی عربستانی‌ها نداشته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یه نامه هم به الحوثی ها بزنید که فرودگاه جده والریاض را بزته یا لااقل تهدید به زدن کنه
ولی در کل داره جالب میشه اگه بشه چی میشه
استقلال هم اعتراص کنه...کلا عربستات باید لغو بشه....چطور میتونن میزبانی ایران بگیرن اما ما نه...‌هم فولاد و استقلال تهدید کنن..‌فوقش از بازیها محروم‌میشیم‌چی میشه؟؟؟یعنی هر سال قهرمانیم. یه امسال بازی نکنین حقمون بگیریم..‌خود ای اف سی به دلیل ناامنی ایرانو محروم کرد حالا وظیفه داره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل