بازدید 47032
دو هزار و چهارصد و سیزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

مدل پیشنهادی مطهری برای مذاکره مستقیم با آمریکا / محبوبیت «روحانی» تک رقمی شد؟ / امام جمعه کرج: قرن جدید به ربع نرسیده، اسراییل هم وجود نخواهد داشت

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: تحلیل نیوزویک درباره تنش میان ایران و آمریکا / نقوی حسینی: گویا جهانگیری متوجه نیست چه می‌گوید و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵ 26 March 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

قرن جدید به ربع نرسیده، اسراییل هم وجود نخواهد داشت

امام جمعه کرج: آمریکا در سال گذشته به بدترین شکل ممکن شکست خورد. قرن جدید به ربع نرسیده اسراییل هم وجود نخواهد داشت.استکبار تلاش می کند با نفوذ در مراکز تصمیم سازی، انقلاب را دچار انحراف کند و حفظ و تداوم نظام اسلامی فریضه ای واجب است. باید به داشته‌های خودمان در مقابل دشمن اعتماد و از تجمل و اشرافیگری پرهیز کنیم و به حول و قوه الهی با سر کار آمدن دولت جوان حزب اللهی این وعده محقق می‌شود.

علم‌الهدی: چرخ زندگی مردم پشت صف مرغ و روغن است!

امام جمعه مشهد: درست است چرخ سانتریفیوژ می‌چرخد و چرخ زندگی مردم هم می‌چرخد؛ اما واقعیت این است که متاسفانه چرخ زندگی مردم در صف مرغ و روغن می‌چرخد! اگر مرغ و روغن نداشتیم، قابل توجیه بود و صبر می‌کردیم اما هر شب تلویزیون تبلیغ انواع روغن‌ها را اعلام می‌کند، پس روغن هست اما مدیریت اجرایی مشکل دارد، بخاطر سوء مدیریت زندگی مردم در تنگنا نگه داشته شده است. روزی که تحریم‌ها خنثی شود و زندگی مردم ما در توسعه معیشت بچرخد، می‌بینید که دشمن به خاطر منافع خودش و استفاده از بازار ما، تحریم‌ها را برمی‎دارد.

واکنش امام جمعه گنبد به ناآرامی‌های اخیر در اعتراض به یک کودک‌آزار

در همان لحظات اول که خبر این حادثه به من رسید، خیلی متأثر شدم و به همه مسئولین تذکر دادم که هر چه زودتر به این قضیه رسیدگی و مجازات این فرد هر چه که قانون و شرع تعیین کرده، معین شود. خیلی‌ها در خارج و حتی داخل تلاش داشتند از این حادثه برای رسیدن به مقاصد خود بهره‌برداری کنند، ولی مردم ترکمن‌صحرا با هشیاری، تسلیم جوسازی‌ها نشدند./ایسنا

صدر: شورای نگهبان در تاییدصلاحیت‌ها جهت‌گیری خاص نداشته باشد

شهاب الدین صدر رئیس خانه احزاب: نمی‌توان از فاکتور رأی مردم غفلت کرد. اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ بیش از هر زمانی است. شورای نگهبان نباید در تاییدصلاحیت‌ها جهت‌گیری خاصی داشته باشد. رفتارهای مختلفی را از شورای نگهبان در ادوار مختلف شاهد بودیم. اگر عده‌ای بدون رأی مردم بخواهند کشور را اداره کنند، آن ساختار فرومی‌پاشد. نادیده گرفتن رأی مردم بی توجهی به نظریات امام و رهبری است. مردم نظام را از به بن بست رسیدن نجات دادند. جامعه روحانیت پدرخوانده نیست. برخی با مطرح کردن بحث پدرخواندگی کم لطفی می‌کنند. مردم این بار به سلیقه متفاوت از رئیس جمهور و دولت فعلی رأی می دهند. ممکن است شاهد پدیده انتخاباتی و سونامی رأی باشیم. برخی مخالفت‌ها با نیامدن رئیسی از سر دلسوزی نیست. این ریسک وجود دارد که رئیسی و قالیباف بیایند و رأی نیاورند. اگر رئیسی و قالیباف با هم بیایند رأی آنها می‌شکند. تلاش شورای وحدت، رسیدن به وحدت و پرهیز از تخریب است. آغوش شورای وحدت به روی همه گروه‌ها باز است./خبرآنلاین

پویش دعوت از «سعید جلیلی» اعلام موجودیت کرد

پویش «انقلاب از نو، احیای رویای ایرانی» برای دعوت از سعید جلیلی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری کار خود را آغاز کرد. در بخشی از بیانیه این اعلام موجودیت آمده است: اشرافیتِ سرمایه‌سالارِ غرب‌گرا از سویی با زمینه‌سازی برای سرمایه‌داری، تبعیض و فشار به مردم و از سوی دیگر با انفعال و تسلیم و گره زدن همه مشکلات به غرب، معطل کردن بخش عمده‌ای از ظرفیت‌ها و تعویق اصلاحات ضروری داخلی، این ناکارآمدی‌ها را تعمیق کرده است.

انتقاد نماینده سابق از مجلسی‌ها: فکر می‌کنند در دوم خرداد ۹۸ هستند

نماینده مجلس دهم گفت: مجلس فعلی درگیر بیان مشکلات در قالب نطق است که گمان می کنند اینگونه می توان نظر مردم را جلب کرد که این عمل برگرفته از نگاه انتخاباتی است و فکر می کنند که در دوم خرداد۹۸ هستند. جلال میرزایی، نماینده مجلس دهم، در گفتگو با برنا در رابطه با ضعف ها و ایرادهایی که کشور در قرن اخیر با آن مواجه بود، گفت: ارتباط با سایر کشورها یک فرصت است که سعی می شود برای رونق کسب و کار و مبادلات تجاری و افزایش تولید و توسعه و رفاه کشور استفاده کرد که متاسفانه ایران، این رویکرد را ندارد. باید رویکردمان را نسبت به جایگاه ایران در نظام بین الملل و هم نسبت به جایگاه سایر کشورها تغییر دهیم. همچنین باید در نحوه رویکرد فعلی تجدیدنظر شود، در غیر این صورت هزینه های گزافی بر کشور تحمیل می شود. او ادامه داد: نمی توان اقدامات خوبی که اخیرا انجام شده است را نادیده گرفت؛ اما باید این ها با سرعت بیشتر پیش برود، باید پیشرفت سایر کشورها را ببینیم تا بدانیم در چه جایگاهی هستیم.

چمران خطاب به آمریکا: توپ در زمین شماست

مهدی چمران، لغو عملی همه تحریم‌ها را از طرح ایران برای برجام اعلام کرد و گفت: بعد از راستی‌آزمایی به برجام برمی‌گردیم.مهدی چمران، نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ‏ «طرح ایران برای برجام اعلام شده است: لغو عملی همه تحریم‌ها و بعد از راستی آزمایی بازگشت به برجام. آمریکا نباید منتظر طرحی باشد. این پیام روشن را شنیده است و توپ در زمین اوست، ولی می‌خواهد وقت کشی نماید، هنوز هم به اثر بخشی تحریم‌ها امید دارد تحریم‌ها را بایستی بشکنیم و خنثی کنیم.»

درخواست ۴۳ سناتور آمریکایی از بایدن درباره ایران

۴۳ سناتور آمریکایی در نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا، از وی خواستند از تمام قدرت دیپلماتیک و اقتصادی برای رسیدگی به مسائل هسته‌ای و غیرهسته‌ای ایران استفاده کند. به نوشته پایگاه خبری «آکسیوس»، در متن این نامه که تاکنون به امضای ۴۳ سناتور از دو حزب اصلی آمریکا رسیده، ادعا شده است: «دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان ممکن است به لحاظ تاکتیکی تفاوت‌هایی داشته باشند؛ اما بر سر ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و مقابله با طیف وسیعی از رفتارهای غیرقانونی ایرانی‌ها، متحد هستند».

در ادامه این نامه آمده است: «با نگاه به جلو، ما به شدت اعتقاد داریم که باید از تمام قدرت ابزارهای دیپلماتیک و اقتصادی در هماهنگی با متحدان خود در شورای امنیت سازمان ملل و منطقه برای دستیابی به توافقی که مانع ایران برای همیشه از دستیابی به سلاح هسته‌ای می‌شود و به شکلی معنی‌دار فعالیت بی‌ثبات‌کننده آن در کل منطقه و همچنین برنامه موشکی آن را محدود می‌کند، استفاده کنید».

این سناتورها خطاب به بایدن نوشته‌اند: «معتقدیم مهم است که با شرکای اروپایی، اسرائیل و شرکای امنیتی خلیج (فارس) درباره مسیر رو به جلو با ایران، مشورت کنید. توافق‌های اخیر ابراهیم (اشاره به توافق‌های سازش برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی) این امید را ایجاد می‌کند که شرکا و متحدان ما می‌توانند با هم برای همکاری منطقه‌ای بیشتر کار کنند».اواخر اسفند سال گذشته، برخی رسانه‌ها پیش‌نویس این نامه را که از سوی «باب منندز» سناتور تاثیرگذار دموکرات، «لیندسی گراهام» و «جیم ریش» دو سناتور جمهوری‌خواه تنظیم شده است منتشر کرده بودند.

واکنش یک اصلاح‌طلب به اظهارات مقام ارشد سپاه

دبیرکل مجمع ایثارگران در پاسخ به اظهارات سردار جوانی گفت: آقایان نباید جامعه را ناآگاه فرض کرده و طوری وانمود کنند که انگار مخالفان ورود نظامیان به عرصه سیاست و انتخابات نسبت به برخورد آنها با منافقین و... مشکل دارند. این چه استدلالی است که سردار جوانی در این زمینه به کار برده است؟ موضوع منافقین چه ربطی به ورود یک نهاد نظامی به رقابت‌های انتخاباتی و دخالت درعرصه سیاست دارد؟ جواد امام در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در پاسخ به اظهارات اخیر سردار جوانی مبنی بر اینکه اگر امام (ره) ورود سپاه به موضع‌گیری سیاسی را منع کرده، موضع‌گیری‌های سپاه در زمان حیات آن عزیز چگونه توجیه می‌شود، گفت: متاسفانه اظهارات ایشان بر خلاف نظر صریح حضرت امام است، زیرا ایشان مکرر ارتش، سپاه و بسیج را از دخالت در امر سیاست و انتخابات منع کرده‌اند.

وی افزود: طبق قوانین مربوط به نیروهای مسلح و بنابر نظر رهبری نیز نیروهای مسلح از حضور در این عرصه‌ها منع شده‌اند. اینکه نظامیان برخورد با منافقین را مستمسکی برای ورود به سیاست و تحرکات انتخاباتی قرار دهند به هیچ وجه کار درستی نیست. چه کسی این مجوز را صادر کرده که می توان به بهانه مقابله با منافقین در عرصه‌های سیاسی و انتخاباتی دخالت کرد؟دبیرکل مجمع ایثارگران ادامه داد: آقایان نباید جامعه را ناآگاه فرض کرده و طوری وانمود کنند که انگار مخالفان ورود نظامیان به عرصه سیاست و انتخابات نسبت به برخورد آنها با منافقین و... مشکل دارند. این چه استدلالی است که سردار جوانی در این زمینه به کار برده است؟ موضوع منافقین چه ربطی به ورود یک نهاد نظامی به رقابت‌های انتخاباتی و دخالت درعرصه سیاست دارد؟

مشاور قالیباف: محبوبیت «روحانی» تک رقمی شد

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به مشاور رئیس جمهور، نوشت: چرا محبوبیت «روحانی» به ٧ درصد رسیده است؟!سید محمود رضوی در حساب کاربری خود در توئیتر خطاب به حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور ضمن انتقاد از عملکرد دولت، نوشت: تفاوت در عملکرد است. دولتی که در سال ۹۲ با حدود ۵۱ درصد پیروز شد و با دو قطبی سازی کاذب در ۹۶ به ۵۷درصد رای مردم رسید، آن قدر بر صندلی تکیه زدند و برای مردم کار نکردند که به محبوبیت تک رقمی(۳ تا ۷ درصد) رسید.وی در پایان مطلب خود آورده است: آن قدر اوضاع خراب شده که اصلاح طلبان هم از این دولت برائت می جویند.حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور پیش از این و در واکنش به مقایسه انجام شده توسط مشاور رئیس مجلس درباره سفرهای روسای قوای مقننه و قضائیه در ایام نوروز با حضور رئیس جمهوری در ساختمان ریاست جمهوری،نوشته بود: تفاوت در این است که او در پایان دوره و آن دو احتمالا در ابتدای رقابت انتخاباتی هستند.او[روحانی] تاکنون سه بار به تمام استان‌های کشور سفر و پروژه‌های دولت های قبل را تکمیل کرده و پروژه‌های ملی و استانی دولت خود را به پایان رسانده است.

نماینده مجلس: فضای مجازی بی‌صاحب است

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه فضای مجازی بی صاحب است، گفت: هر کس به هر گونه ‌از آن استفاده می‌کند و مرتب اطلاعات کاربران تخلیه می‌شود.حجت الاسلام حسین جلالی در گفت‌وگویی، اولویت‌های کمیسیون خود را در سال ۱۴۰۰ برشمرد و گفت: موضوع جمعیت، فضای مجازی، ورزش و میراث فرهنگی در اولویت‌ نمایندگان قرار داده شده است. فضای مجازی، فضایی بی‌صاحب و به اصطلاح بی‌در و پیکر است و هر کس به هر گونه ‌از آن استفاده می‌کند، این در حالی است که مرتب اطلاعات کاربران تخلیه می‌شود و سیستم‌ها آسیب می‌بینند. در نتیجه ساماندهی فضای مجازی باید در اولویت باشد. افزون بر این، نبود اینترنت ملی هم ایجاب می‌کند فضای مجازی ساماندهی شود.وی مسئله جوانی جمعیت را از مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های کمیسیون فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: بررسی‌ها هنوز روی این موضوع ادامه دارد و این بحث، صرفاً به تنهایی مرتبط با مسائل کلان نیست. نمایندگان در حوزه انتخابیه خود می‌توانند کارهایی مانند هم‌افزایی برای تأسیس مراکز تفریحی و ورزشی و... را برای کمک به جوانی جمعیت انجام دهند.

گلایه وزیر ارشاد از صدا و سیما

وزیر فرهنگ و ارشاد در توئیتی از نحوه تولید محتوا در رسانه رسمی کشور گله کرد و نوشت: آیا با این سطح از تبلیغات منفی در تدارک مشارکت حداکثری هستند؟سید عباس صالحی عصر جمعه در حساب کاربری خود در توئیتر تصریح کرد: کارنامه کشور در رسانه رسمی در قالب خبر، گزارش، مصاحبه، فیلم مستند، سریال‌های سریالی! چنین است: ‌مسئولان چپاولگر اموال عمومی و جاسوس خارجی هستند! ‌آیا با این سطح از تبلیغات منفی در تدارک مشارکت حداکثری هستند؟

جلالی: ایران مخالف برنامه انگلیس برای گسترش زرادخانه اتمی است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه به خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت، تهران با برنامه لندن برای تقویت پتانسیل اتمی خود مخالف است. «کاظم جلالی» در واکنش به تصمیم لندن گفت: مطابق با فلسفه پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی، این نوع تسلیحات باید کاهش یابد و فناوری‌های هسته‌ای باید در مفهوم اتم برای صلح توسعه پیدا کند.وی افزود: جمهوری اسلامی ایران انرژی هسته‌ای را برای اهداف صلح‌آمیز توسعه می‌دهد و ما با گسترش تدریجی هیچ نوع سلاح هسته‌ای موافق نیستیم.بعد از اعلام خبر تصمیم لندن، وزیر امور خارجه ایران هم در واکنش به ابراز نگرانی نخست‌وزیر انگلیس درباره برنامه هسته‌ای ایران، گفت که این ابراز نگرانی در همان روزی صورت گرفت که لندن اعلام کرد، زرادخانه اتمی خود را توسعه می‌دهد.وی در پیامی توییتری در این خصوص نوشت: «بوریس جانسون با دو رویی کامل نگران ساخت سلاح هسته‌ای توسط ایران است. او درست در همان روز اعلام می‌کند که کشورش زرادخانه تسلیحات اتمی خودش را افزایش خواهد داد.»

مدل پیشنهادی مطهری برای مذاکره مستقیم ایران با آمریکا

علی مطهری می گوید: امروز که آمریکا منافقانه اعلام آمادگی برای مذاکره درباره بازگشت به برجام کرده و ایران را در دنیا مخالف مذاکره و گفت و گو جلوه داده است، ما باید او را خلع سلاح کرده و آمادگی خود را برای مذاکره مستقیم اعلام کنیم.علی مطهری، نماینده ادوار مجلس که برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کرده است، در یادداشتی که در کانال تلگرامی اش منتشر کرده، درباره مذاکره ایران و آمریکا نوشته است: ما در سیاست خارجی خود گاهی برحق بودن را با رسیدن به حقمان مخلوط می کنیم. روشن است که در موضوع بازگشت به برجام، ما برحقیم و ابتدا آمریکا باید با لغو تحریمها به برجام برگردد و ما نیز پس از راستی آزمایی به برجام بازگردیم. ما لزوماً بایدها بر هست ها منطبق نیست. آیا در عصر امروز که عصر نفاق است برحق بودن برای رسیدن به حق خود کافی است؟

امروز که آمریکا منافقانه اعلام آمادگی برای مذاکره درباره بازگشت به برجام کرده و ایران را در دنیا مخالف مذاکره و گفت و گو جلوه داده است. ما باید او را خلع سلاح کرده و آمادگی خود را برای مذاکره مستقیم و بدون واسطه اروپایی ها با آمریکا مثلا طی سه جلسه و حداکثر در طول سه هفته اعلام کنیم با همان شرط خودمان یعنی ابتدا لغو همه تحریم ها و سپس راستی آزمایی و آنگاه بازگشت دو طرف به برجام.حرکت گام به گام دو طرف نیز می تواند مطرح شود. مثلا آمریکا ابتدا تحریم نفتی و بانکی را بردارد و ما پس از راستی آزمایی مثلا غنی سازی 20 درصد را تعلیق کنیم و همین طور گام های بعدی. اگر این سه جلسه نتیجه نداد و به بن بست رسید، ضمن این که نفاق آمریکا را آشکار کرده و ایران را از اتهام ضدیت با گفت و گو بری ساخته ایم، با آمریکا و اروپا و به طور کلی دنیا اتمام حجت کرده و تیغ آمریکا را کند نموده ایم و افکار عمومی جهان را به نفع ایران تغییر داده ایم. خلاصه، این که ما برحق هستیم، کافی نیست برای این که به حقمان برسیم، باید تلاش کنیم و پرده نفاق را از چهره دشمن کنار بزنیم.

نقوی حسینی: گویا جهانگیری متوجه نیست چه می‌گوید

سید حسین نقوی حسینی گفت: اصلا نیازی به تخریب دولت نیست و مشخص است که عملکردش چگونه بوده است.اخیرا اسحاق جهانگیری گفته است: «در ایام پیش رو، عده‌ای به دنبال زیر سوال بردن خدمات دولت هستند و تلاش می‌کنند با ایجاد اختلال و تشنج در بازار، خدمات چندین ساله دولت را تحت‌الشعاع قرار دهند». از سوی دیگر بارها مشاهده شده است که دولت نبود کالاهای اساسی در کشور را به تحریم‌های بین‌المللی نسبت می‌دهد؛ گزاره‌ای که به نظر می‌رسد دقیق نیست.سیدحسین نقوی حسینی، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، درباره نقش دولت در مشکلات کنونی به «مثلث‌آنلاین» گفت: «اگر به گفته آقای جهانگیری عده‌ای می‌توانند در بازار مرغ یا دیگر کالاهای اساسی اختلال ایجاد کنند، نشانه ضعف شدید دولت است؛ به این معنی که دولت توان برخورد با اخلال‌گران را ندارد. گویا آقای جهانگیری اصلا متوجه نیست چه می‌گوید. او عذر بدتر از گناه می‌آورد. یعنی کار دولت به جایی رسیده است که حتی نمی‌تواند با کسانی که به گفته آقای جهانگیری اخلال ایجاد می‌کنند، مقابله کند؟». او ادامه داد: «در عین حال من باور دارم این سخنان محلی از اِعراب ندارد و تمام مشکلات کنونی به ناهماهنگی گسترده میان دولت با سایر نهاد و البته ناهماهنگی وزارت‌خانه‌ها با یکدیگر و به طور کلی به ناکارآمدی دولت بر می‌گردد.»

تحلیل نیوزویک درباره تنش میان ایران و آمریکا

نیوزویک در تحلیلی به تنش میان ایران و آمریکا پرداخت. به گزارش نیوزویک، وانگ یی، وزیر امور خارجه چین، قصد دارد با مقام‌های ایرانی دیدار کند. این در حالی است اختلاف چین با دولت ایالات متحده بر سر تحریم‌های نفتی ایران و تجارت نفت با ایران کماکان وجود دارد.به‌ رغم تمایل دولت بایدن مبنی بر بازگشت به برجام، هنوز اقدام جدی از سوی دولت ایالات متحده برای بازگشت به برجام انجام نشده است. در واقع دولت بایدن زمان بازگشت خود به برجام را بعد از بازگشت کامل تهران به تعهدات خود اعلام کرده، ایران نیز خواهان لغو تحریم‌ها شده است تا به تحریم‌ها بازگردد. در چنین شرایطی چین خواهان ادامه تجارت نفتی با ایران صرف نظر از تحریم‌هاست.توافق هسته‌ای موسوم به برجام در سال ۲۰۱۸ توسط رئیس‌جمهوری دونالد ترامپ، کنار گذاشته شد و ترامپ بار دیگر به تحریم‌های اقتصادی و اعمال فشار روی آورد. سیاست «فشار حداکثری» برای تغییر و تضعیف ایران بود، اما ایران همواره مقاومت کرد و در مقابل تحریم ها ایستاد اما ترامپ دورانش به سر رسید‌ و کاخ سفید را ترک کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۱۱۳
با علی مطهری کاملا موافقم .به نظرم عمل گرا ترین مردی که میتونه رئیس جمهور همین علی مطهری هستش .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
هیچ فرقی نمی کنه کی رئیس جمهور شه چون هیچ کاره است. ضنا امام جمعه محترم چرا همین یکی دو ساله اسرائیل را محو نمی کنید تا ماجرا ختم شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
فقط توجه داشته باشید که در قانون اساسی فعلی ایران رئیس جمهور فقط یک مجری(قوه مجریه) است و هیچ اختیار تصمیم گیری در مورد مسائل کلان کشور ندارد. مسائل کلان در جای دیگر تصمیم می شود. پس هیچ فرقی نمی کند چه کسی رئیس جمهور باشید. برای همین است که بیشتر مردم متوجه این موضوع شده اند و می گویند رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
خخخه عملگرا!!!
یک نمونه از عملگرایی ایشون درجهت رفع مشکلات کشور در مجلس بگو
REZA
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
مطهری معلوم نیست با خودش چند چنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
با جمله اول نظرت موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
به کسی رای بدهید کعب تحت تاثیر سوسیالیسم نباشه .
یه مسلمان واقعی می تونه کشور را اروم کنه .
کسی که اخلاق نرمی داشته باشه .
.
تمام تند رو ها اخلاقشان تند است .
نظامی نرمخو هم داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
علی مطهری انگلیسی بلد هست بخواند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
ساعت خواب دولت یا لایحه می‌دهد به مجلس و یا خود مجلس لایحه تصویب می کند برای دولت ولی مشکل اینجا این است که دولت از قوانین این لایحه ها سرپیچی می کند و انجام نمی دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
اطرافیان رییس جمهور اگر نقطه ضعف داشته باشند رییس جمهور ناتوان می شود .
خود رییس جمهور باید پاکدست باشد .
نرمخو باشد .
مردمدار باشد.
عاقل باشد
همچیین میگن وروود نظامیان به انتخابات چنان است و چنین است انگار خیلی باهم فرق میکنند بعدشم نظامیانی که ما داریم دربارشون صحبت میکنیم از همون ساختاری اومدن که بقیتون اومدید تو فرانسه و آلمان یه ارتشی که نمیخواد بره رئیس جنهور بشه که انقدر عجیبه براتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
ساعت خواب در مدینه فاضله شما نطامیان رئیس جمهور هم شدن
در ضمن مدیریت نظامیان در صنعت نظامی کامل درس خودش را پس داده و نیازی به پارازیت شما نیست
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
آقای جواد امام که در روزنامه اعتمادآنلاین گفته »ورود یک نهاد نظامی به رقابت‌های انتخاباتی و دخالت درعرصه سیاست» کاملا مغالطه است چون نهاد نظامی وارد نمیشه بلکه یک شخص با سابقه نظامی و البته طبق قانون اساسی بعد از تقدیم استعفای رسمی حق ورود به عرصه انتخابات دارد که با بیانات امام خمینی ره نیز هیچ منافاتی ندارد چنانچه قبلا هم آقای محشن رضایی و شمخانی نامزد ریاست جمهوری بودند.
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
اگه سابقه نظامی میتونه مانع کاندید شدن بشه (که نمیتونه بشه چون استعفا دادن) رئیس جمهور فعلی که هم سابقه امنتیتی داشته هم نظامی داشته
سلام اول اینکه عنوان شده محبوبیت آقای دکتر روحانی تک رقمی شده!!! بنده به شدت رد می کنم چون آقای دکتر روحانی در طول این هشت سال با تمام وجود تلاش کردند تا مردم از نظر اقتصادی زندگی خوبی داشته باشند. بعنوان مثال پراید ۷ میلیون تومانی را رساندند به یکصد میلیون تومان نتیجه اینکه همه مردم ۹۳ میلیون تومان سود کردن
سلام اول اینکه عنوان شده محبوبیت آقای دکتر روحانی تک رقمی شده!!! بنده به شدت رد می کنم چون آقای دکتر روحانی در طول این هشت سال با تمام وجود تلاش کردند تا مردم از نظر اقتصادی زندگی خوبی داشته باشند. بعنوان مثال پراید ۷ میلیون تومانی را رساندند به یکصد میلیون تومان نتیجه اینکه همه مردم ۹۳ میلیون تومان سود کردن
n
تو از ساخت موشک حمایت نکن صف روغن و مرغ اتوماتیک درست میشه
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
اگه موشک نداشتی الان در صف پوشک هم باید وامیستادی.
این صف مرغ از ناکارامدی دولته
گفتم اشکنه بخورید همه خندیدن
تو دنیایی که قوانین جنگل حاکمه بر حق بودن پشیزی نمی ارزه
مذاکره هم بشه اب از اب تکون نمیخوره
۷درصد؟؟؟ .محبوبیت بقیه رو هم بزنید
کاری که نتونستی تو چهل سال بکنی می خوای تو ۲۵ سال بکنی؟ تازه نابود بشه که چی بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
سالت خواب آنها دنبال نیل تا فرات بودن و کاری کردیم که در مرزهاشون هم نمی توانند جلوتر بیایند و کشورگشایی کنند و حرکت بعدی محو شدنشان است
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عزیجم ظاهرا زیادی غرق در ماهواره های اونور شدی از اخبار اطلاع نداری. بیخ گلوش دست لبنان هست. ازینور تو حصار سوریه گیر افتاده ازونور موشک های فلسطینی ها دمار از روزگارش دراورده یارو وقتی میخواد یه موشک به لبنان بزنه قبلش یه شلوار میذاره کنار که وقتی موشکهای لبنان ریخت رو سرش و نیاز به تعویض شلوار داشت لنگ نمونه
تابناک،تو را به مقدساتی که قبول داری،لطفا بگو این توئیتر چیه که از ما بهتران می توانند از آن استفاده کنند ولی من نمیتوانم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
جیزه
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
تو هم میتوانی کافیه یه فیلتر شکن نصب کنی مثل همین مسئولین محترم که خودشون فیلترش کردن خودشونم پست میذارن همونجا خخخ
یک پیشنهاد! چون تعداد عشق ریاست جمهوری ها زیاد هست نوبتی رییس بشن. اول قالیباف بعد جلیلی بعدش رییسی بعد ترش سعید محمد، ....... .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
اخی نه که دوستان شما همه گی شیفته خدمت هستن. میخوای اول جهانگیری بشه بعد عارف بعد وزیر ارتباطات بعد نوچه های دیگه تون؟ اینجوری بهتره؟ دوس داری؟
بهتر نیست قبل از هرکاری و قبل از درج فرمایشات علی مطهری از ایشان تست سلامت روحی روانی گرفته یشود؟؟ بخدا ضرر ندارد ولی فایده زیادی دارد.
بهتر نیست قبل از هرکاری و قبل از درج فرمایشات علی مطهری از ایشان تست سلامت روحی روانی گرفته یشود؟؟ بخدا ضرر ندارد ولی فایده زیادی دارد.
خواسته مردم فقط صلح همین
کنترلهای اخلاقی در فضای مجازی واقعا مورد نیاز جامعه است اما موضع آقایان ظاهرا انتقادات و اطلاع رسانی مشکلات اجتماعی وسیاسی است مثلا هر جا فیلمی از یک نابهنجاری در اینترنت پیدا میشود ابتدا بسراغ فیلمبردار و آپلود کننده آن میروند
یکی به امام جمعه کرج بگه آینده را فقط خدا میتواند پیش بینی کند
لطفا تریبون نماز جمعه را به بیراهه نکشانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
خدا هم گفته اسرائیل نابود می شود و منجی در قدس نماز به پا می دارد
ما آخر متوجه نشدیم کاربرد اینها چیه
واقعا فضای مجازی بی صاحبه که همه توییتر دارند ولی طبق قوانین کشور فیلتر شده و نباید استفاده بشه
ترامپ و پامپو و کوشنر و نتانیاهو از سیاست بایدن علیه ایران خشنود هستند، و آنها عملا این را می‌خواستند و سالیوان این رو با اسرائیل هماهنگ کرده بود که تحریم‌ها رفع نشود
اقای مطهری جهان قانون جنگل است مگه با براجام هم تحریم نکردن مگر نمی گفتید که امریکا نمیتواند از برجام خارج شود مگرنیمگفتید که نمیتواند تحریم کنید
کمتر یک سال پیش مجلس تغییر کرد. ترامپ هم با بایدن عوض شد. رییس جمهور هم سه ماه دیگر عوض می شود. اما وضع مردم عوض نمی شود.
به زبان ریاضی می توان گفت که اسراییل در سال 1425 از بین خواهد رفت!
امام جمعه محترم کرج این حرف شما هزینه بسیار زیادی برای ملت داره، لطفا دیگه هزینه روی دوش مردم نذاارین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
جل الخالق. الان به حرف رئیس جمهورت و قراردادی که خودشون بین خودشون امضا کردن هم اندازه کشک ارزش قائل نیست. اونوقت حرف امام جمعه رو که یه منصب غیردولتی هست میخوان بحساب بیارن و هزینه برا ملت داشته باشه؟!! نه عزیزم هزینه رو همه مون میدونیم کی با چه وسیله ای برا ملت تراشیده و ول کن نیست هزینه تراشی یعنی همه امورت رو منتظر تایید کد خدا بذاری و مدام بیفتی دنبالش التماس کنی که بیا مذاکره کنیم.
دبیر کل جامعه ایثار گران روشنگری ابعاد مختلف جامعه دخالت در سیاست نیست . بسیج نظامی نیست اگر بسیج نظامی باشد بنابراین همه افراد جامعه ایرانی بسیجی هستند .وبسیج جزئی از همین مردم هست. ومیتواند در سر نوشت آینده خود دخیل باشد. همین بسیجی که در هشت سال دفاع مقدس جانانه از وطن دفاع نمودند. میتوانند در جنگ نرم هم پیروز میدان باشند. ونقش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر ملا کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
صحییح تر اینست که بفرمایید بخشی از جامعه،بسیجی هستند،چون بنده و خیلی از دیگران بسیجی نیستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
بین بسیج دوران جنگ و بسیج فعلی از زمین تا آسمان تفاوت هست
هم خودت این موضوع را می دونی هم مردم

پس مغلطه نکن
منفورترین دولت
اقای مهدی چمران شما الان یک شخصیت حقیقی هستید و لازم به افاضات شما نیست . زیرا این کشور وزیر امورخارجه داره . رئیس جمهور دارد و نیازی به بیانات اضافی افراد حقیقی نیست. لطفا کار را به مسئولش بسپارید . یادتان است که در اخلاق حرفه ای اصل بر این است که کاری که در مسئولیت ما نیست ورود نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
این اخلاق حرفه ای رو از کجا استخراج فرمودی؟ اشتباه میزنی داداش. اخلاق حرفه ای میکه راجع به چیزی که تخصص نداری حرف نزن نمیگه راجع به چیزی که مسئولش نیستی حرف نزن. اگه انجور باشه هیچکس حق نداره رئیس جمهور رو نقد کنه جز خودش. چون هیچکس مسئولیت ریاست جمهوری رو جز رئیس جمهور نداره!!!!
به امام جمعه کرج بفرمائید به جای اینکه به فکر نابودی اسرائیل باشید بهتر است به فکر قرار داد ترکمنچای چینی باشید که فردا به امضاء می رسد و 25 سال بعد این ایران است که بطور کامل نابود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عزیزم شما مفاد قرارداد رو خوندی؟ میدونی چی هست>؟ چند تا از بندهایی که ترکمنچای کردتش میگی برامون؟ موقع تصویب برجام کجا بودی عزیز؟ اونکه رسما ترکمانچای بود چرا صدات نمیامد؟ نکنه اون چون مال کشور دوست وارباب امریکا هست و چشم بورن مشکلی نداره ولی اینا چون بور نیستن دچار مشکل شده؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
مشخصه بد دردتون گرفته چون داریم از زیر بلیط کدخدا میریم بیرون و دهن کجی میکنیم بهش.
راستی یک بند از قراراداد محرمانه ای که میگی رو برامون افشا کن ببینیم ترکمانچای جدیدمون چه شکلیه
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
آلمانی جان راست و حسینی بگو این شرایط تحریم چقدر برات عایدی داشته که انقد دست و پا می زنی که بمونه و با حوصله به تک تک نظرات جواب دادی؟ خیلی جالبه که همونی که برجام رو امضا کرده قرارداد چین رو امضا کرده آفرین داداش چطور به نظرت اون کارش اشتباه بوده این یکی درسته؟؟؟!!!! به قول خودت جل الخالق....!!!!
به علي مطهري توصيه ميكنم خيلي به توئيتر عادت نكند چون مثل ترامپ ممكن است يهو توسط توئيتر آچمز شود
ظاهرا اقای نقوی حسینی از دست زدیش خلاصی پیدا کرده و فارغ از درخواست های ایشان به اخبار گوش داده و مصاحبه مبکند
سلام خوب هستید خونواده بچا چطور.
خدا رو شگر که ربع قرن دیگه اسرائیل نابوده. راسنی خواستم بگم از مرغ و گوشت چه خبر ارزون میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عزیزم سوال خوبی کردی ولی اینو باید از دولتی که انتخاب کردی بپرسی نه از امام جمعه و جماعت خخخخ
آقای علم الهدی کدام تلویزیون هر شب تبلیغ روغن میکنه؟؟! حتما ماهواره تماشا میکردی!
با اسراییل چکار داری ؟ نگاهت به داخل باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
اتفاقا امام جمعه ، دولت نیست و منصب دولتی نداره که نگاهش به داخل باشه. اونی که باید نگاهش به داخل باشه دولت منتخب شما ملت شریف هست
مطهری حرف درستی زده.
نظر آقای مطهری کاملا درسته نباید کاری کنیم که در داخل هم به لجاجت متهم شویم.
نظر رسمی جمهوری اسلامی در مورد ایغورها چیست ؟
آقای مطهری
متاسفانه شما که ادعای سیاست دارید وکاندید ریاست جمهوری دارید ۲سال تمام ایران به تعهدات عمل کرد وترامپ هرروز تحریم واروپا هیچ کاری نکرد خوب باز دوباره بریم که ثابت کنیم ما برحققیم
الان اون پیرزن دورترین نقطه کشور میدونه
دنیا ، دنیای زور و جنگله همین
فقط وفقط باید متکی به خودمون باشیم وفساد ریشه کن
وشفاف سازی
مدیریت واعتماد به جوانان
ببین اگه کشور در کمترین زمان معجزه نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
یه بار معجزه ی هزاره ی سوم هاله ی نوردیده را به مردم غالب کردید،برا هفت پشتمون کافیه،تو را خدا به کار دیگه بکنید،نیاز به معجزه نیست
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
یه درصد فکر کن این یا اعضای برجام ندونن که دنیا دنیای زور هست. منتها مساله اینه که هر کی یه نقشی داره دیگه باید اون نقشی که بهش واگذار میشه رو خوب بازی کنه. وگرنه چطور ممکنه ادم دکتر باشه و بیست و چند سال درس خونده باشه ولی نفهمه که کی داره سرشو کلاه میذاره. واقعا اینا اگه بخوان برن یه گوشی بخرن حاضرن مثل رفتاری که توی برجام داشتن پول رو بدن به یارو و بیان خونه بشینن که طرف گوشی رو بعدا پیک کنه یا همونجا میگیرن گوشی رو هزار مدل بررسی میکنن و گارانتی میگیرن و بعد هزار مدل بررسی پولشو میدن تازه سر همونم کلی چونه میزنن و تخفیف میگیرن
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
الان چند درصد مشکلات ما مال مذاکره نکردنه؟ مذاکره گفته شما بیا دزدی کن مدیر بی لیاقت بذار فساد اقتصادی داشته باش؟ عمده مشکلات ما مال مدیرای پیروفرسوده و ناکارآمد هست. نه مال مذاکره کردن یا نکردن با امریکا. منتها باید همیشه یه مقصر خارجی باشه که بتونن مشکلات رو بندازن گردن اون و بی لیاقتی خودشونو بپوشونن دیگه
مطهری به این توجه نداره که اونوقت دیگه دشمنی وجود نداره که گناه بیکفایتی های مسئولین را به گردنش ییاندازند
ما هم در دنیا جار بزنیم حاضریم با آمریکا مذاکره کنمی اما به صورت پخش مستقیم از رسانه های جهان ...فکر کنم عالی باشه
محبوبیت تک رقمی که چیزی نیست تو‌ به فکر محبوبیت منفی یا همون انزجار باش.
معصومین ع هیچوقت درمورد نابودی سرزمینی حرف نزدند واینها چطوری درمورد نابودی اسرائیل میگویند اسرائیل خوب یا بد متجاوز یا متخاصم اگر میدانید اسرائیل کفر ومتخاصم ودشمن اسلام وتشیع هست پس چرا بیکارید نابودش کنید
آقای چمران بفرمایید چگونه باید تحریمها رابشکنیم وقتی از امریکا میخواهیم اول همه تحریمها را لغو کند و حتی در مورد لغو متوالی و برنامه ریزی شده هم حاصر به مذاکره نیستیم و امریکا هم این شرایط را نمیپذیرد؟؟ گذشت زمان بنفع ماست یا امریکا؟
آقای علم الهدی تحریمها چگونه خنثی شود؟ یعنی چگونه نفت بفروشیم و پول آن را وارد کشور کنیم و مبادلات بانکی با کشورهای دنیا داشته باشیم؟ اگر فرمولی بلد هستید را در اختیار مسئولین قرار نمی دهید؟
اسرائیل باشه نباشه به حال ما فرقی نداره ، کاش بگید تا ربع قرن نرسیده وضعیت مملکت رو درست میکنیم
چین به هدفش ( ماهیگیری از گل آلودگی روابط آمریکا و ایران) رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عزیزم خود هیات مذاکره کننده از مفاد قرارداد خبر نداره تو چجوری فهمیدی که ماهیگیری داره میکنه؟! نکنه برجام رو هم همینجوری خوندی که خبر از متنش نداشتی و رفتی موقع تصویبش تو خیابونا رقصیدی؟
ببم جان
اسرائیل دموکراسی است و نابود نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عجیجم داری اچتباح میزنی یا دموکراسی رو نمیدونی یعنی چی؟ دموکراسی فقط برا پنج شش میلیونی که یهودی هستن و رای میدن نمیگن بقیه ملت مسلمان هم که اونجا ساکن هستند باید رای بدن. برای نابود نشدن هم دموکراسی داشتن کافی نیست. اون ملتی که اواره شدند منتظر هستن که هر نوع ضربه ای بهش بزنند.
امام جمعه کرج بفرمایند ،اگر اسرائیل ۲۵ سال دیگر نابود شود ، آیا اوضاع فلاکت بار فعلی کشور و مردم ما اصلاح خواهد شد ؟
آیا فقر بزرگ اقتصادی و ناکارآمدی مسولین و فساد و اختلاس ها و دزدی
و جنگ افروزان ها تمام میشود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
اشتباه میزنی داداش. امام جمعه مسئول بررسی گرانی و رفع علل اون نیست. فقر و دزدی و اختلاس رو دولت منتخب شما باید پیش نیاره و جلوشو بگیره که ظاهرا یا خبر نداره و یا سرش جای دیگه گرمه
مطهری جان خیلی ساده ای
بالاخره یکی پیدا شد یک راه نشون بده و بن بست برجام را حل کنه.

بقسه نشستن کاسه ماست بدست که اگر بریزیمش تو دریا ، دریا دوغ میشه یا نه!!!
آقای مطهری شما درست میفرمایید منتها یک عده در داخل با شما خوب نیستند و نمی خواهند سیاست شما را دنبال کنند ولی کاملا درست هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عزیزم پررنگ تر از اون چیزی که مطهری میخواد الان انجام بده شش سال پیش دوستانش انجام دادن و برجام ننگین محصول همون طرز فکر است.
!کاری راکه نمیتوان کردکلاازخیرش بگذریدهی عقب انداختنش صحیح نیست بازرفتی روی رنج ۲۵سال!؟
خودمان مرگ بر آمریکا راه انداختیم خودمان هم باید مثل همه کشورها پیشقدم در روابط دیپلماتیک شویم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
چطور ادم انقد میتونه ساده لوح باشه؟؟؟یارو دارو رو هم تحریم کرده برات هشت سال تمام گلوله و موشک بارونده سرت بعد تو اونا رو نمیبینی و یه مرگ بر امریکا رو که کسی اون سر دنیا نه میشنوه نه براش پشیزی ارزش قائله رو مسبب میدونی؟ جل الخالق لابد مردم عراق و لیبی و افغانستان هم مرگ بر امریکا میگفتن اره؟ انقد ساده لوح نباشید. اشعری پیش شما انتیشتین بود
افرین بر هوش و ذکاوت علی اقا پس چه خوب است او را مامور مذکره کنند الفاتحه
آرزوی من و اغلب مردم ایران رشد و پیشرفت ایران و رفاه و ارامش و اسایش مردم ایران است
نابودی دیگر کشورها و ملت ها آرزوی من و اغلب مردم ایران نیست
همین حرفا و ....خوردنها هست که پدر مردم رو در اورده
با سلام واحترام
امام جمعه محترم آیامشکل مردم ایران موجودیت اسراییل است.بهتر نیست بجای این سخنان به مشکلات اصلی مردم کشور خودتان یعنی بیکاری، گرانی،رانتخواری ،مسکن و...بپردازید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
بله عزیزم مشکل استراتژیک ما موجودیت اسرائیل هست مسئول بیانش هم امام جمعه ست. مشکل اقتصادی ما هم بیکاری و گرانی و رانتخواری هست ک اونم باید دولت منتخب شما بررسی و راهکار بده و مطرح کنه و نزنه زیرش. هر کاری مسئول خودشو داره
با نظر مطهری موافقم
حتی میتونیم برای یک ماه فعالیتهای هسته ای رو تعلیق کنیم تا به دنیا نشون بدیم ما برای حل مشکل مصمم هستیم و اگر اونها کاری نکردن بلافاصله برگردیم به غنی سازی اونم با درجه خلوص بالاتر به عنوان اعتراض
اروپا نشون داد ارزش وقت گذاشتن نداره و باید ازش همون استفاده اری رو کنیم که آمریکامیکنه،
زاپاس سیاسی!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
مزاح میکنی برادر؟ تا الان چکار میکردیم پس؟ یک ماه جیه؟ الان چند ساله که تعلیق که چه عرض کنم تعطیل کردیم و بتن ریختیم تو راکتور علی برکت الله. الان بعد اینهمه سال اومدی پیشنهاد میدی یک ماه تعلیق کنیم؟؟؟؟
با اینکه با برخی نظرات آقای مطهری مخالفم، ولی طرح ایشان برای مذاکره با امریکا خوب و عزت مدارانه است.
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
کاش می تونستم هزار بار به رای بی رای مثبت بدم
شما که پیش بینی تان این همه قوی است یک پیش بینی هم برای صف های خرید مرغ خودمان بکنید که کی تمام خواهند شد.
ما باید او را خلع سلاح کرده و آمادگی خود را برای مذاکره مستقیم اعلام کنیم !!
جناب آقای مطهری مذاکره برای چه ؟ توافقی جدید که به هر حال امریکایی ها به آن عمل نخواهند کرد ؟
قرن جدید به ربع نرسیده، اسراییل هم وجود نخواهد داشت

ایران مسئول وجود یا نبود کشوری نیست.
شما توان خود را در تهیه مرغ و تخم مرغ در داخل کشور که همه اختیارات را دارید، نشان دادید.
آقای مطهری حرف توخریدار ندارد،
نماینده مجلس: فضای مجازی بی‌صاحب است.

پس این همه فیلتر کردن کار کیست؟
نمی دونم چرا مسئولین از خلبان و کمک خلبان و مهمانداران وقتی صحبت می کنند گویا انها در کشور دیگری هستند و ما در یک کشور دیگری
تهدید یک کشور که درسازمان ملل عضو هست ایا عرف جهانی هست
علی مطهری ؟؟
پسر کو ندارد نشان از پدر
به جای فکر کردن به نابودی دیگران به فکر ساختن ایران و رفاه مردمانش باشید این حرف ها سرگرمی بیش نیست و نه منطقی است و نه امکان اجرا
درمورد کاهش محبوبیت روحانی به ۷٪ اختلافی نیست . ولی خوبه درمورد محبوبیت قالیباف ، رضایی ، جلیلی ... هم نظرسنجی کنید تا به اعداد کوچکتر هم برسید .
کسی رای نمیده! خودتون را هسته نکنید!
برای حل مشکلات مردم مراجع تقلید وارد صحنه شوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
از وقتی حوزه حقوق بگیر حاکمیت شد مراجع مصلحت اندیش شدند
چرا ایقدر زیاد گفتن 25 سال دیگه اسرائیل از بین میره 12 سالش گذشت 13سال باقی مانده بالا قیرتنا دیگه بیشترش نکنین
"مدل پیشنهادی مطهری برای مذاکره مستقیم با آمریکا"
این دولت گرین کارتی و عمله و اکره ش دست بردار نیستن از رو هم نمیرن. یعنی انقدی که اینا دنبال دادن امتیاز و مذاکره هستندخود امریکا و صهیونیستها انقد پیگیر نیستند
"نقوی حسینی:تمام مشکلات کنونی به ناهماهنگی گسترده میان دولت با سایر نهاد و البته ناهماهنگی وزارت‌خانه‌ها با یکدیگر و به طور کلی به ناکارآمدی دولت بر می‌گردد.»"
آقا مطمئنی همه مشکلات مال ناهماهنگیه و ربطی به دزدی و فساد دولت و توابعش نداره؟ ارز 4200 ی به دوستان و اشنایان هم ناهماهنگی بوده؟ از این هماهنگ تر هم مگه داریم؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار