بازدید 7781

مهاجمِ حادثه تیراندازی در فروشگاه کلورادو دستگیر شد

تیراندازی در یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهر بولدر ایالت کلورادوی آمریکا، دست کم ۱۰ کشته برجای گذاشته است که یکی از آنها یک افسر پلیس بوده و همچنین به گفته پلیس، مهاجم دستگیر شده است.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 23 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از بی بی سی، این تیراندازی حدود ساعت ۱۴:۳۰ عصر دوشنبه به وقت محلی در یک شعبه فروشگاه زنجیره ای در شهر بولدر روی داد. این فروشگاه به علت نزدیکی به دانشگاه ایالتی کلورادو معمولا علاوه بر اهالی و سکنه، محل خرید دانشجویان هم هست.

پس از آن که مهاجم وارد این فروشگاه شد و تیراندازی را آغاز کرد، پلیس محوطه را محاصره کرد اما یک ساعتی طول کشید که در پس رد و بدل شدن تیراندازی میان مهاجم و ماموران پلیس، فرد ضارب بازداشت شود.

ویدیوهای منتشر شده از سوی شاهدان عینی و تصاویری که رسانه‌های آمریکا پخش کردند مهاجم را در حالی که یک پای او زخمی شده نشان دادند که به خودرو پلیس منتقل شد.

ابتدا پلیس منطقه در توییتر از تیراندازی در حال وقوع در خیابان تیبل مسا در شهر بولدر خبر داد و حدود دو ساعت بعد، همچنان از مردم شهر خواست که از نزدیک شدن به منطقه درگیری پرهیز کنند و هشدار داد که شاهدان عینی از عملیات و تاکتیک‌های عملیاتی پلیس، فیلم‌برداری نکنند. با این حال برخی از عابران و شاهدان، صحنه‌هایی از این درگیری و تصاویر برخی از قربانیان را مخابره کردند.

جرد پولیس، فرماندار کلورادو در توییتر با قربانیان ابراز همدردی کرده و گفته هنوز در حال دریافت گزارش کامل از ابعاد واقعه است.

هفته گذشته هم در جریان یک تیراندازی دیگر در حومه اتلانتا در ایالت جورجیا هشت نفر کشته شدند که در میان آنها شش زن آسیایی‌تبار حضور داشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان