بازدید 10380
۵

حرکت خلاف جهت پراید جان ۳ نفر را گرفت

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ سه تن درپی تصادف میان دو دستگاه سواری پراید در جاده گرمسار خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 21 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی دراین‌باره گفت: حوالی ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته یک دستگاه سواری پراید در حال حرکت خلاف جهت در محور گرمسار - سمنان بود که به شدت با یک دستگاه سواری پراید دیگر برخورد کرد.

وی با بیان اینکه درپی این حادثه بلافاصله عوامل پلیس راه گرمسار ایوانکی در محل حاضر شدند، گفت: امدادگران نیز در محل حاضر شده و در جریان بررسی‌های آنان مشخص شد که سه تن در دم جان خود را از دست دادند. یک نفر نیز دچار مصدومیت شده بود که به مراکز درمانی منتقل شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا دلیل این حادثه را حرکت سواری پراید در مسیر خلاف جهت اعلام کرد و گفت: عوامل امدادی و ماموران راهور پس از ایمن‌سازی محل و عادی شدن شرایط به ماموریت خود در محل خاتمه دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
آخه چرا خلاف جهت؟ عقل هم خوب چیزی هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
برای اینجانب نیز چند بار رخ داده که خودرویی بی عقل برعکس در حال حرکت بوده!!!! و خدا به ما رحم کرد...

البته بعضی از جاها به علت نا ایمن بودن جاده و کم بودن علائم هشدار در زمانی که جاده ها یکطرفه و دوطرفه میشوند یا جاهایی که جاده ها به هم میرسند باعث خطای رانندگان میشود که این مورد هم برای من نیز رخ داده اما خدا را شکر قبل از اینکه اشتباه کنم متوجه شدم و مسیر درست را رفتم....
پراید = قانون شکنی
عکس مچاله شده که مربوط به تندر است. چرا از خود پراید چیزی نگذاشتید. حتما چیزی ازش نمانده و تبدیل به بخار شده بود که امکان عکس گذاشتن نبود.
عکس مچاله شده که مربوط به تندر است. چرا از خود پراید چیزی نگذاشتید. حتما چیزی ازش نمانده و تبدیل به بخار شده بود که امکان عکس گذاشتن نبود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها