بازدید 8803
۳

جاده های شمال پرترافیک شد

درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.
کد خبر: ۱۰۴۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 19 March 2021

به گزارش تابناک، رئیس پلیس راه مازندران گفت: باوجود اینکه هیچ منعی برای تردد وجود ندارد، اما تاکید پلیس باتوجه به شیوع ویروس کرونا پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد از محورهای مازندران برداشته شد، افزود: باوجود اینکه هیچ منعی برای تردد به‌جز استان‌های قرمز وجود ندارد، اما تاکید پلیس باتوجه به شیوع ویروس کرونا پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: البته ورود خودروهای استان‌های قرمز در استان مازندران ممنوع است.

این مسؤول یادآور شد: همچنین محدودیت تردد شبانه همچنان در محورهای شمال تداوم دارد.

قدمی با بیان اینکه کماکان احتمال سقوط بهمن در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی مازندران بالا است، افزود: احتمال ریزش و رانش در تمامی محورها به‌ویژه در ارتفاعات و کوهستان‌های استان وجود دارد که در این زمینه توصیه بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

وی در پایان گفت: محدودیت کرونایی در محورهای شمال از ابتدای آذر ماه امسال آغاز شد و از 18 بهمن ماه امسال باتوجه به شرایط استان تشدید و درحال حاضر تردد در محورهای شمال به‌جز ورود خودروهای استان‌های قرمز ممنوع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
مگه شمال بسته نیست!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب کاری میکنن میرن مسافرت. چطور مسافرت با خودروی شخصی باعث شیوع کرونا میشه ولی مسافرت با قطار و هواپیما و اتوبوس مشکل نداره؟ اگه با خودروی شخصی بریم خونه اشناها مشکل داره ولی با هواپیما بریم یه شهر دیگه خونه آشناها هیچ ایرادی نداره. شماها فقط دنبال کسب درآمد از فروش بلیت و جریمه خودروهای شخصی هستین. بیخود ژست نگرانی برای سلامت مردم نگیرین
خیلی نامردید ما را در گوشه رینگ گیر انداختید.وقرنطینه کردید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل