بازدید 4093

رژیم اشغالگر به تخریب منازل فلسطینیان سرعت بخشید

نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در ماه فوریه ۱۵۳ باب ساختمان متعلق به فلسطینیان را در سراسر کرانه باختری اشغالی تخریب یا تصرف کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۴۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷ 17 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از میدل ایست آی، سازمان ملل متحد در گزارشی با اشاره به اینکه تعداد ساختمان‌های تخریب شده و متعلق به فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی- از جمله بیت المقدس شرقی- در ماه میلادی گذشته برای چهارمین ماه متوالی در بالاترین سطح ماهانه خود قرار می‌گیرد، اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی در ماه فوریه در مجموع ۱۵۳ باب ساختمان متعلق به فلسطینیان را در سرتاسر کرانه باختری اشغالی از جمله بیت المقدس شرقی یا تخریب کرده و یا تصرف کرده‌اند.

«دفتر سازمان ملل برای هماهنگی امور بشردوستانه و قلمروهای فلسطینی» در گزارشی که روز سه شنبه منتشر شد، اعلام کرد که این اقدامات اسرائیل باعث آوارگی ۳۰ فلسطینی از جمله ۱۷۲ کودک شده است. دست کم وضعیت معیشت یا دسترسی به خدمات شهری نیز برای ۴۳۵ نفر از مردم فلسطین نیز تحت تأثیر این اشغالگری قرار گرفته است.

دفتر سازمان ملل متحد همچنین خاطرنشان کرد که تا امسال (۲۰۲۱ میلادی)، تعداد ساختمان‌های متعلق به فلسطینیان که ماهانه هدف تخریب یا توقیف قرار می‌گیرند، در مقایسه با متوسط ماهانه در سال ۲۰۲۰ یک افزایش ۶۵ درصدی را نشان می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست