بازدید 7671
فرماندار تهران:

مهلت ثبت نام انتخابات شورا‌ها تمدید نمی‌شود

فرماندار تهران با بیان اینکه مهلت نام نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر فردا/ سه‌شنبه ساعت ۱۸ به پایان می‌رسد گفت: این مهلت غیرقابل تمدید است.
کد خبر: ۱۰۴۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 15 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، عیسی فرهادی، عصر دوشنبه پس از بازدید از ستاد ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه همه شرایط برای ثبت نام به بهترین شکل ممکن هم به صورت الکترونیک و هم حضوری فراهم شده اظهار داشت: در ثبت نام حضوری با توجه به تجربه دوره‌های گذشته امکانات بهتری فراهم شد، اما اگر ثبت نام داوطلبان به صورت الکترونیک انجام شود هم در وقت صرفه جویی می‌شود و هم از تجمع در محل ثبت‌نام به شرایط کرونایی جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر فردی به هر دلیلی امکان ثبت نام الکترونیکی را نداشت می‌تواند با مراجعه به فرمانداری ثبت نام خود را انجام دهد گفت: روال خوبی بر اساس پیش‌بینی قانون در ثبت نام شورا‌ها پیگیری شده و پس از این مرحله در هشتم اسفند ثبت نام انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و سیزدهم فروردین نیز ثبت‌نام انتخابات خبرگان رهبری انجام خواهد شد که به وقت خود اطلاع رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

فرماندار تهران به داوطلبان ششمین دوره شورای شهر تهران توصیه کرد: قطعا اگر ثبت نام به ساعت‌های آخر موکول شود علاوه بر اینکه امکان رفع نواقص مدارک وجود ندارد تراکم کاری نیز ایجاد می‌شود و امکان خدمت دهی مناسب کاهش پیدا می‌کند لذا به داوطلبان توصیه می‌شود در ابتدا از ثبت نام الکترونیک بهره بگیرند و اگر این امکان وجود نداشت ثبت نام حضوری خود را به ساعت‌های آخر موکول نکنند.

به گزارش ایرنا، نام نویسی ششمین دوره انتخابات شورای شهر‌ها از روز ۲۰ اسفندماه آغاز شده که این نام نویسی فردا سه شنبه ۲۶ اسفندماه به پایان می‌رسد.

انتخابات شورای شهر ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل