ارزش پالایش یکم امروز چقدر شد؟

قیمت پایانی یک واحد از صندوق پالایش یکم امروز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه ۹۹، دومین روز معاملاتی هفته را سرخ پوش به پایان رساند و با احتساب ۲.۲ درصد افت نسبت دیروز به ۸۴ هزار و ۹۱۰ ریال رسید.
کد خبر: ۱۰۴۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 14 March 2021

به گزارش بورس تابناک، واحد‌های پالایش یکم امروز ۲۴ اسفند ماه  با ۲.۲ درصد کاهش قیمت مواجه شدند و تا امروز ۱۵ درصد ضرر برای خریداران اولیه این واحد‌ها به همراه داشته است.

همچنین در بین نماد‌های این صندوق نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۱.۵۴ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۰.۶ درصد کاهش و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۱.۱۴ درصد افت و شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۱.۳۶ درصدی امروز را به پایان رساندند.

ارزش پالایشی یکم ۲۴ اسفند ماه ۹۹

امروز یکشنبه ۲۴ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۲.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۴۹۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۳۳۶ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایش یکم امروز چقدر شد؟

 

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باسلام چرا باید سهام پالایش یکم را به مردم گران تر از ارزش واقعی خود واگذار کند و مردم ضرر و زیان کنند مگر مردم جامعه نمی بینید گرفتار تورم هستند؟ اعتماد مردم جامعه به بورس دیگر تمام شده است ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
بیچاره کسی که پول چهیزیه دخترش را آورد تا حد اقل 20 درصد سود کند
الان با گرانی و زیان در این معامله با دولت 60 درصد زیان کرده است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر