بازدید 6481
۳

رئیسی: مجازات مسئولان متخلف مضاعف است

رئیس قوه قضاییه گفت: هیچکس در کشور ما اجازه تخلف از قانون را ندارد و چنانچه مسئولی قانون را نقض کند، مجازاتش مضاعف خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۴۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 14 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،‌ سیدابراهیم رئیسی در دیدار با نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم مازندران سخنانی گفت که محورهای مهم آن به شرح زیر است:

* در بازدیدی که از کارخانه نساجی قائمشهر داشتیم مشاهده کردیم فردی که این کارخانه به او واگذار شده بود نتوانست به تعهدات خود مبنی بر اشتغالزایی برای ۲ هزار نفر تا سال ۹۰ عمل کند؛ چنانچه اشتغالزایی در این واحد تولیدی تحقق یافته بود، می‌توانست بسیاری از مسائل مرتبط با اشتغال استان را رفع کند و به سهم خود در پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق موثر باشد.

* استان مازندران می‌تواند در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله کشاورزی، دامداری و دریا پیشتاز باشد. فعال شدن هر یک از این حوزه‌ها می‌تواند آمار اشتغال در استان مازندران را افزایش دهد.

* در واکنش به سخنان یکی از حضار مبنی بر تغییر کاربری اراضی در یکی از روستاهای استان مازندران: با تغییر خلاف قانون کاربری اراضی از ناحیه هر کسی برخورد خواهد شد و در این زمینه اولویت با آلونک‌ها نیست بلکه اولویت‌ها با آن دسته از ویلاهای اشرافی است که در مقابل چشمان عام و خاص با تصرف اراضی و منابع طبیعی ساخته شده اند. موضوع تغییر خلاف قانون کاربری اراضی در روستای مورد اشاره از سوی دادگستری استان مازندران پیگیری خواهد شد.

* هیچکس در کشور ما اجازه تخلف از قانون را ندارد و چنانچه مسئولی قانون را نقض کند مجازاتش مضاعف خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
حکم نماینده ای که سیلی زد چی شد؟ تخلف بود دیگه؟
لطفا از بالاترین سطوح مدیریتی شروع کنید
پاسخ ها
کوثر ناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
اقای رئیسی از شما و بازرسین مورد اعتماد شما دعوت می کنیم به یزد بیایید تا ببینید به نام امام معصوم چطور زمین خواری کرده اند هزار ها متر زمین را در بهترین نقطه شهر یزد را تصاحب کرده اند و پولی نداند به این عنوان که موسسه خیریه است ولی تا توانستند مراکز غیر انتفاعی سالن زدند فروشگاه بزرگ زدند و مدرسه و دانشگاه غیر انتفاعی زدند و دارند پول پارو می کنند این کجاش موسسه خیریهاست فقط از بیت المال بال کشیدند به نام خیریه و امام معصوم شما اعلام عمومی کنید تا مردم پروند های این موسسه و زمین خواری را برایتان بیاورند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر