بازدید 3673

مدیر برتر جهادی کشور در حوزه امنیت غذایی برگزیده شد

در هفتیمن همایش تجلیل از مدیران برتر جهادی که در سالن اجلاس خبرگان برگزار شد، علیرضا بزرگی به عنوان مدیر برتر جهادی در بخش امنیت غذایی کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 14 March 2021

مدیر برتر جهادی کشور در حوزه امنیت غذایی برگزیده شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تامین امنیت غذایی علاوه بر نقش استراتژیکی که برای تامین مایحتاج عمومی دارد و به معیشت مردم گره خورده است  نقش مهمی در اشتغال، توسعه و استقلال کشور دارد ؛ رهبر معظم انقلاب در ادوار مختلف به موضوع تامین امنیت غذایی با تکیه بر توان تولید داخل و عدم وابستگی به واردات محصولات کشاورزی به ویژه در کالاهای اساسی تاکید نموده اند.

در محور های اصلی بیانیه گام دوم انقلاب و چشم اندازه های اجرایی کشور، به صورت مفصل به موضوع امنیت غذایی پرداخته و تکالیفی برای دستگاه های مختلف تعریف شده است ؛ درکشور ما، منابع و وزیر ساخت و فرصت های زیادی برای توسعه کشاورزی وجود دارد و دلیل اصلی کمبود ها و وابستگی‌ها به واردات سبک مدیریتی اقتصاد کشور است.

تنها راه بهبود شرایط اقتصادی به ویژه در شرایط تحریم‌ و کرونا مدیریت جهادی است و دلیل کاستی‌های موجود را باید در مدل های اداره اقتصاد کشور جستجو کرد؛ با نگاه به گذشته مشخص می‌شود هرجا با روحیه و فرهنگ مدیریت جهادی عمل شده، موفق بوده ایم که نمونه آن در 8 سال دفاع مقدس قابل مشاهده است.

بالندگی صنایع دفاعی و وجود امنیت در کشور نیز به دلیل همین روحیه است و حتی در بخش های اقتصادی نیز هرجا با روحیه جهادی عمل شده نتایج خوبی به دست آمده است.

بنابراین گزارش، علیرضا بزرگی مدیرعامل هلدینک تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره)  گام های موثری در حل برخی از چالش های جدی امنیت غذای کشور برداشته است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر