بازدید 3424
۱

۱۳ مجروح در واژگونی خودرو در سیستان و بلوچستان

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: واژگونی سواری حامل اتباع غیرمجاز در مسیر ایرانشهر-خاش ۲ کشته و ۱۳ مجروح برجا گذاشت.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 13 March 2021

به گزارش «تابناک»، دکتر نادر ستوده روز شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز در کیلومتر ۲۰ مسیر ایرانشهر - خاش حدفاصل روستای آبادان رخ داد.

وی ادامه داد: براثر شدت ضربات وارده ۲ نفر از سرنشینان قبل از رسیدن آمبولانس در دم فوت کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: ۱۳ مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی جهت ادامه درمان تخصصی توسط چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: عامل اصلی حوادث این‌چنینی سرعت غیرمجاز خودرو‌های حامل اتباع بیگانه غیرمجاز و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو است.

ستوده ادامه داد: هم مرزبودن با کشور‌های پاکستان و افغانستان و تردد خودرو‌های سوخت کش و اتباع غیرمجاز یکی از مخاطرات مهم راه‌های ارتباطی جنوب استان بشمار می‌رود که متاسفانه تاکنون منجربه حوادث ناگوار بی‌شماری شده است.

به گزارش ایرنا خودرو‌های حامل موادسوختی قاچاق و اتباع بیگانه که بسیاری از آن‌ها پلاک ندارند و یا پلاک‌هایشان را با گِل و رنگ مخدوش می‌کنند و رانندگان آن‌ها نیز تخصص لازم در سرعت را ندارند معمولا واژگون می‌شوند یا با خودرو‌هایی که از طرف مقابل در حرکت هستند برخورد می‌کنند.

این قبیل خودرو‌ها پس از حادثه دچار آتش سوزی می‌شوند که راننده و سرنشین این خودرو‌ها و یا خودرو‌های مقابل با بدترین شکل ممکن در آتش می‌سوزند و جان می‌سپارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرزبانی این منطقه میبایست از نیروی انتظامی منفک و با ارتش سپرده شود ونقش صدا وسیما و سازمانهای دیگر با یکدیگر در این خصوص میبایست ایجاد گردد و پاسگاههای بین راهی میبایست افزایش یابد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل