بازدید 7686
۴

ارزیابی سازمان بازرسی از دلیل گرانی میوه

طی گشت مشترک بازرسی امور صمت سازمان بازرسی کل کشور، تعزیرات حکومتی، سازمان صمت استان و اتاق اصناف تهران از طریق مراجعه به میوه‌فروشی‌های سطح شهر مشخص شد قیمت‌های فروش بعضا تا دو برابر گران‌تر از قیمت‌های میدان بزرگ میوه و تره‌بار بوده و فاکتورهای خرید ارائه شده نیز فاقد مشخصات خریدار، فروشنده و مهر است. ضمن اینکه علاوه بر آن سود، مصوب خرده‌فروشی به میزان ۳۵ درصد نیز رعایت نشده است.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 10 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، از دلایل گرانی میوه در سطح شهر، عدم صدور فاکتور رسمی توسط غرفه‌های میوه‌فروشی در میدان بزرگ و عدم نظارت اتحادیه بر فاکتورهای فروش غرفه‌داران است.

هم‌چنین مشخص شد قیمت‌های فروش بعضا تا دو برابر گران‌تر از قیمت‌های میدان بزرگ میوه و تره‌بار بوده ضمن اینکه علاوه بر آن سود، مصوب خرده‌فروشی به میزان ۳۵ درصد نیز رعایت نشده است.

طی بازدید و بازرسی بعمل آمده، فروشندگان متخلف توسط سازمان تعزیرات حکومتی اعمال قانون شدند.

به گفته اشکان میرمحمدی بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور، روز جاری در گشت‌های مختلف و سرکشی‌های مبسوط به همراه مسوولین و مقامات وزارت صمت، موضوع پیگیری و اقدامات ذی‌ربط در بازار انجام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
تا شما ارزیابی کنین مردم مردن.
بی عرضگی تا کی
فقط میوه نیست قیمت کالاهای تولید داخل بعضا تا 10برابر افزایش یافته است. زورتان فقط به کشاورز و باغدار می رسد یا اینکه تولیدکنندگان دیگر خودی اند؟
کاسبان و فروشنگان نسبت به دستگاههای نظارتی واکسینه شده اند اگه گفتی چرا؟
دلیلش نا کارآمد بودن سیستم نظارت هستش و اون جریمه ای هم که می کنن اثر بخش نیست ومتخلفین می کشن روی اجناس واز مردم می گیرن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار