بازدید 7591
۵

اختلاف مالی پسر را قاتل پدر کرد

متهم در تحقیقات فنی و تخصصی به قتل پدرش با استفاده از ضربه‌های متعدد وارده به قسمت‌های بدن متوفی با چوب معترف شد و انگیزه خود را از قتل، اختلافات مالی با پدرش اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ 09 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از مهر، فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: فرزندی که پدر ۸۰ ساله خود را در یکی از محله‌های بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

 سرهنگ جهانبخش صیادی اظهار کرد: در آذر ماه سال ۹۹ گزارشی مبنی بر یک مورد فوت مشکوک فردی در منزل فرزندش در یکی از محله‌های شهر کاکی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل، مشخص شد پیرمرد ۸۰ ساله روی زمین افتاده و فوت کرده است. در این رابطه بررسی‌های تخصصی در خصوص علت وقوع این حادثه آغاز و جسد برای معاینه و کالبد شکافی به پزشکی قانونی استان انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی در استان بوشهر اضافه کرد: در تحقیقات اولیه، با توجه به وجود آثار کبودی و گذشت زمان از فوت پیرمرد ۸۰ ساله، احتمال وقوع جنایت برای کارآگاهان متصور بود.

سرهنگ صیادی اضافه کرد: پس از وصول نتیجه کالبد شکافی که نظریه جنایی بودن مرگ پدر ۸۰ ساله را تأیید کرد، کارآگاهان پلیس آگاهی به یکی از فرزندان متوفی مظنون و با هماهنگی با مرجع قضایی نامبرده را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهم مذکور در تحقیقات فنی و تخصصی به قتل پدرش با استفاده از ضربه‌های متعدد وارده به قسمت‌های بدن متوفی با چوب معترف شد و انگیزه خود را از قتل، اختلافات مالی با پدرش اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: نامبرده پس از اعتراف صریح به قتل با تکمیل پرونده قضایی و صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
یا خدا
بچه را که لوس ننر بالا اوردید همین می شود بنده سر قبر پدرم که می روم هنوز می ترسم از ابهت اقتدارش
با سلام خدمت دست اندرکاران تابناک
آخر چرا باید سایت به این خوبی ، چنین اخبار ناخوشایندی که هیچ بدرد جامعه نمی خورد ضمن برداشتن قبح کتک کاری و قتل و ... ، چنین فجایعی را در خانواده ، طبیعی جلوه میدهد منتشر میکند.
مرتکبین این نوع جنایات را باید در محل جرم زنده زنده اتش بزنند تا دیگر کسی جرات انجام این کارها را نداشته باشد
خاک توو سر اون پسری کنم که زیر گِل هم براش زیادی. واسه مال دنیا پدر میکشی! ای ننگ بر تو باد تا ابد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر