بازدید 4680
۱

آغاز حوادث چهارشنبه سوری از ابتدای اسفند

سخنگوی کمیته چهارشنبه آخر سال اورژانس تهران از مصدومیت ١١ تن در تهران از ابتدای اسفند ماه تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 08 March 2021

به گزارش «تابناک»، سید مهرسروش در گفت و گو با ایسنا، در باره برنامه های اورژانس تهران در خصوص کاهش صدمات چهارشنبه سوزی آخر سال اظهار کرد: از حدود دو ماه پیش با دستور دکتر صابریان، رییس مرکز اورژانس تهران یکسری اقدامات مرتبط با چهارشنبه آخر سال آغاز شد.

وی ادامه داد: ٣٩ درصد از مصدومان سال گذشته در میانگین سنی ۶ تا ١٨ سال بودند و با توجه به اینکه کلاس های درسی این افراد به صورت مجازی برگزار می شود، طی هماهنگی با آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان های تهران، محتوای آموزشی، بنر و... را برای بارگزاری در سامانه های شاد فرستادیم.

وی افزود: برای مساجد، شهرداری ها و ارگان های مختلف نیز محتوای تولید شده فرستاده شد که در سامانه های مجازی نیز بارگزاری شود.

سخنگوی کمیته چهارشنبه آخر سال گفت: بیش از ١ میلیون و ۵٠٠ هزار نفر از موارد بارگزاری شده، چه در سامانه شاد و چه در سامانه های دیگر دیدن کردند و امیدوارم تاثیر گذار بوده باشد و شاهد کاهش مصدومان چهارشنبه سوری آخر سال باشیم.

مهرسروش افزود: به نسبت سال های گذشته که در سال ٩۵ در سطح حدود ۴۰۰۰ مصدوم داشتیم آمارها کاهش یافته است و سال ٩٧ نیز آمار پایین آمد و حدودا نصف شد. البته با وجود اینکه سال گذشته به خاطر مبحث کرونا آمار مصدومان کاهش یافت، اما متاسفانه آمار نقص عضو و فوتی ها نسبت به سال ۹۷ افزایش یافته بود.

وی ادامه داد: از ابتدای اسفند در تهران هفت ماموریت مرتبط با چهارشنبه آخر سال داشتیم که حدودا ١١ نفر طی آن مصدوم شدند. از این تعداد ٩ نفر به بیمارستان منتقل شدند و دو نفر در محل درمان شدند. همه این ١١ نفر مرد بودند و بیشتر این افراد دچار تروما یا سوختگی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم ما مثل تمام مردم جهان دلشون می خواد روزهایی از سال جشن و و شادی عمومی داشته باشند
شماها مانع شدید و جشن ملی و و زیبای چهارشنبه سوری تبدیل به میدان جنگ شد
چرا با شادی مخالفت کردین ؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر