بازدید 6061
طاهری مدیرعامل سابق پرسپولیس

قصد دخالت در انتخابات و رئیس کردن گزینه خودشان را دارند

متاسفانه معاون وزارت ورزش جمعه روی آنتن زنده ورزش و مردم آمد و ارائه برنامه توسط کاندیداها را به سخره گرفت و اين اتفاق خیلی بدی بود
کد خبر: ۱۰۳۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 27 February 2021

علی اکبر طاهری در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به نظرم انتخابات فدراسیون در حال حاضر شرایط خوبی دارد و اتفاق جالب توجهی که در این دوره افتاده حضور کاندیداها در برنامه فوتبال برتر بود و برای اولین بار بود که دیدم نامزدها آمدند در برنامه زنده تلویزیونی برنامه‌های خودشان را ارائه دادند و این کار مفیدی بود. ای کاش علی کریمی هم در برنامه حاضر می‌شد و برنامه‌های خودش را ارائه می‌داد تا اعضای مجمع بتوانند بر اساس آن با یک دید باز انتخاب کنند و من توقع داشتم کریمی هم برنامه‌هایش را ارائه دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، طاهری افزود: اتفاق بدی که شاهد بودم این است که متاسفانه معاون وزارت ورزش جمعه روی آنتن زنده ورزش و مردم آمد و ارائه برنامه توسط کاندیداها را به سخره گرفت و اين اتفاق خیلی بدی بود که یک نفر از وزارت ورزش ارائه برنامه از سوی کاندیداها را به سخره بگیرد و این واکنش را نشان می‌دهد كه باعث تاسف است آن هم زمانى كه مى گوييد ما بى طرف هستيم. شائبه‌هایی که در مورد دخالت دولت و وزارت ورزش در انتخابات وجود دارد را باید مورد توجه قرار داد. وقتی شما از اینکه یک نفر برنامه‌هایش را ارائه می‌دهد ناراحت هستید یعنی می‌خواهید گزینه خودتان روی کار بیاید.

قصد دخالت در انتخابات و رئیس کردن گزینه خودشان را دارند
مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد روی کار آمدن علی کریمی در انتخابات هم گفت: آقای کریمی از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار است ولی اینکه آیا می‌تواند فدراسیون فوتبال را اداره کند یا نه بستگی به برنامه‌هایش دارد و نمی‌توانیم صرف نظر از برنامه افراد آنها را قضاوت کنیم و برای همین می‌گویم کاش در برنامه شرکت می‌کرد و برنامه‌های خود را در میان می‌گذاشت. اینکه می‌گویند قصد داشته برنامه اینترنتی ارائه دهد و مانع او شدند را در جریانش نیستم ولی منطقی هم حساب کنیم نامزدها باید در شرایط مساوی و یکسان فرصت حضور و دیده شدن داشته باشند و ارائه برنامه داشته باشند.
طاهری در مورد برنامه‌های ارائه شده از سوی نامزدها هم توضیح داد: از نظر من یکی از نامزدها که سابقه خوبی در مدیریت فوتبال دارد برنامه های خوبی ارائه داد و می‌تواند فرد مفیدی برای ریاست فدراسیون باشد ولی اجازه دهید اسم نیاورم و تا انتخابات در شرایط خودش برگزار شود.
وی در مورد صحبت‌هایی که از دخالت دولت در انتخابات می‌شود گفت: امیدوارم اینطور نباشد و اتفاق خوبی نیست و باید اجازه داده شود اعضای مجمع خودشان به جمع بندی برسند و گزینه مناسب را انتخاب کنند ولی همانطور که گفتم با اتفاقی که در برنامه ورزش و مردم دیدم این حس ایجاد می‌شود که قصد دخالت در انتخابات و روی کار آمدن گزینه مورد نظر خودشان را دارند.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم هم توضیح داد: من در جایگاه یک هوادار پرسپولیس می‌گویم که خوشحالم تیم قهرمان نیم فصل شد ولی باید در نیم فصل دوم تیم تقویت شود چرا که مسابقات جام حذفی و آسیا هم در پیش است و رقابت‌ها فشرده می‌شود و در کوران مسابقات محرومیت و مصدومیت وجود دارد و با تقویت تیم می‌شود.منبع:ایلنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر