بازدید 30401
۶

توصیه مولوی عبدالحمید به جوانان سیستان و بلوچستان

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی زاهدان با صدور پیام صوتی از مردم بویژه جوانان سیستان و بلوچستان درخواست کرد احساسات‌شان را کنترل کنند و به پاسگاه‌ها و سایر اماکن عمومی تعرضی نکنند.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 25 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه‌ اهل سنت زاهدان،‌ مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی در این پیام صوتی که در فضای مجازی پخش شده مردم را به آرامش دعوت کرده است.

وی گفت: «توصیه‌ی بنده به مردم عزیز استان بالأخص جوانان مؤمن این است که احساسات خودشان را کنترل کنند و از تعرض به اماکن عمومی مثل پاسگاه‌ها و ادارات پرهیز نمایند زیرا این اماکن متعلق به عموم مردم است.»

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان افزود: استان ما یکی از امن‌ترین استان‌ها بوده و همه‌ی ما باید تلاش کنیم تا امنیت عمومی استان به خطر نیفتد، زیرا امنیت به نفع همه و ناامنی به ضرر عموم مردم است. علما، معتمدین و جوانان عزیز ضمن توصیه‌ی دیگران به خویشتنداری و حفظ آرامش، مواظب باشند کسی از احساسات مردم سوءاستفاده نکند.

مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: مسوولان نیز قضیه روز دوشنبه سراوان را به دقت و با حفظ بی‌طرفی منصفانه بررسی و رسیدگی کنند، همچنین در اظهارنظرهایشان تمام جوانب را درنظر بگیرند تا باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم رنج‌کشیده نشود. عاملان حادثه تیراندازی به سوختبران باید به مجازات قانونی خود برسند و خسارت‌های وارده جبران شود؛ این امر به آرامش مردم و امنیت کمک می‌کند.

توصیه‌ی دیگر بنده به مسوولان این است که شرایط اقتصادی مردم را مدنظر قرار دهند. با توجه به معضل بیکاری در استان، بخشی از مردم از راه سوختبری نانی سر سفره‌هایشان می‌برند؛ تا زمانی‌که راه جایگزینی برای این موضوع درنظر گرفته نشده است، نباید این راه ارتزاق بسته شود.

بدنبال حادثه مرزی سراوان برخی افراد و گروهکهای معاند درصدد ایجاد تفرقه بین مردم و مسوولان برآمده و با استفاده از فضای مجازی مردم را تحریک به ایجاد تشنج و برهم زدن امنیت استان کردند که خوشبختانه با وساطت معتمدان، علما و ریش سفیدان و هوشیاری مردم نقشه شوم این گروهکها ناکام ماند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۶
اول که گفتیدقاچاقچیان سوخت ولی حالاشدسوخت بر
بایددیدنظررسانه ملی چیست حتمااونهم میگه تروریستها
آفرین بر شما
مردم حقشون رومیخان.سیستان و بلوچستان درفقرکامل به سرمیبره .....
این بنده خدا تاکنون جز تحریک کاری دیگر انجام نداده و هدفی دیگر ندارد حالا نصحیت کننده شده یا دارد گرا می دهد.
عجب !!
قاچاقچی سوخت شده سوخت بر !!!
حتما قاچاقچی مواد هم می شه جنس بر
مثل قچاقچی کالا که شد کولبر
فردا قاچاقچی اعضا هم می شه دلبر
قاچاقچی کالا هم می شه کالابر
واقعا مظلومتر از کشور خودمون سراغ ندارم که برای اعمال قانون عادی بر علیه مجرمان باید
حساب پس بده
مگه اتفاقی افتاده!
چرا خبری در تلویزیون و اخبار نیست!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان