بازدید 37774
۶

شهرهای ممنوعه اعلام شدند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا جزئیات ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به شهرهای ممنوعه را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 24 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، اظهار کرد: وضعیت ترافیک جاده‌ها روان و بدون مشکل است.

وی ادامه داد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی بصورت برف و باران و وزش باد و افت شدید دما که از امروز تا جمعه اکثر استان‌های کشور را در بر می‌گیرد، لازم است رانندگان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی راه‌ها اطلاع حاصل کنند و از سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر لازم است همچنین تیم‌های پلیس راه با آمادگی کامل در سطح جاده‌ها حضور دارند و تمامی پیش بینی‌های لازم برای تردد ایمن و بدون مشکل خودروها در جاده‌های کشور صورت گرفته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار گرفتن شهرهای استان خوزستان در وضعیت قرمز، ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهرهای استان خوزستان ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: ورود خودروهای شخصی به استان‌های شمالی با وضعیت زرد و شهرهای مشهد و قم و اصفهان و شیراز و بوشهر و بندرعباس و جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.

سرهنگ شیرانی گفت: محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
خسته نباشيد !!!
ایشان همه رنگها را تردد ممنوع اعلام کرد
اصلا رعایت نمی شه تردد شبانه،شما در تهران شب ساعت 10 بیا بیرون ببین همه جا شلوغ و تراقیک زیادفواقعا مثل خیلی از قوانین فقط برای ظاهرسازی هست
من نفهمیدم. شمال می تونیم بریم؟
مسخره اید دیگه !!
چجوریه که فقط تردد با خودروی شخصی ممنوعه ولی با قطار و هواپیما اشکالی نداره؟ نکنه خودرو باعث انتشار ویروس میشده و ما نمیدونستیم الان شماها کشفش کردین. به سازمان جهانی بهداشت هم بگین بهتون کارت صدآفرین بده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان