بازدید 12635
۹
شایعه تماس با هیات ها تلویحی تایید شد

حمایت علنی کفاشیان از ریاست کیومرث هاشمی

الکی می‌گویند که من به آن‌ها می‌گویم به چه کسی رأی بدهند و به چه کسی رأی ندهند. خیلی از اعضای مجمع با من در تماس هستند و می‌گویند هر چه شما بگویید اما این حرف را به افراد دیگر هم می‌زنند
کد خبر: ۱۰۳۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 22 February 2021

علی کفاشیان، رییس خندان سابق فدارسیون فوتبال این روزها و در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال، از سوی چندین چهره فوتبالی متهم به جانبداری از یک کاندیدای ریاست فدراسیون شده است و گفته می شود برای کیومرث هاشمی رای جمع می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، کفاشیان که تا امروز خودش در این باره موضعی نگرفته بود، حالا به طور واضح این تمایل را نشان داد و در واکنش بسیار جالبی به اتفاقات مربوط به انتخابات فدراسیون فوتبال از کیومرث هاشمی حمایت کرد. کفاشیان که در نیمه دوم سال جاری با اتمام محرومیت یک ساله اش از سوی کمیته اخلاق بر سر پرونده فساد 320هزاردلاری دوباره سروکله اش در فدراسیون پیدا شد، به خاطر ممنوعیت حضور بیش از سه بار در هیات رییسه طبق اساسنامه جدید، شانسی برای حضور در انتخابات نداشت اما حالا سعی می کند رفیقش را بر کرسی ریاست بنشاند.

حمایت علنی کفاشیان از ریاست کیومرث هاشمی

گرچه از لحاظ قانونی اقدام کفاشیان برای جمع آوری رای خلاف محسوب نمی شود، اما برخی از اهالی فوتبال و کاندیداها این تلاش کفاشیان را مورد انتقاد قرار داده و اقدام او برای تاثیرگذاری بر مجمع دهم اسفند را نشانه آخرین تقلاهای وی برای ماندن در ساختار فوتبال ارزیابی کرده اند.

خیلی از اعضای مجمع به من می‌گویند هر چه شما بگویید

کفاشیان درباره این موضوع که خیلی‌ها بر این باور هستند او به تعداد قابل توجهی از روسای هیات‌های فوتبال خواهد گفت که به کدام گزینه رأی بدهند، تاکید کرد: اعضای مجمع به بنده لطف دارند و با برخی از آن‌ها در تماس هستم و صحبت می‌کنم. اما الکی می‌گویند که من به آن‌ها می‌گویم به چه کسی رأی بدهند و به چه کسی رأی ندهند. خیلی از اعضای مجمع با من در تماس هستند و می‌گویند هر چه شما بگویید، اما این حرف را به افراد دیگر هم می‌زنند. پس زیاد نباید این شایعات و حرف‌ها را جدی گرفت.

کفاشیان درباره اینکه در فاصله چند روز مانده به مجمع انتخاباتی شانس کدام یک از نامزد‌ها برای رسیدن به صندلی ریاست بیشتر است، گفت: خیلی از مسائل در چند روز منتهی به انتخابات مشخص خواهد شد؛ شرایط در حال حاضر مدام در حال تغییر است. تا چند روز قبل شواهد و قرائن نشان می‌داد که شانس یک نامزد بیشتر است و الان اتفاقاتی افتاده که شانس یک گزینه دیگر بالاتر رفته است.

نمی‌توان قاطعانه گفت کدامیک از این چهار نفر برنده انتخابات خواهد بود

رییس سابق فداراسیون فوتبال تصریح کرد: به نظر من ممکن است با صحبت‌هایی که کاندیدا‌ها از برنامه‌های خود می‌کنند و ادامه مذاکراتی که با اعضای مجمع دارند این وضعیت باز هم تغییر کند. با این حال از حالا نمی‌توان قاطعانه گفت که کدامیک از این چهار نفر برنده انتخابات خواهد بود.
کفاشیان همچنین درباره چرایی رسیدن وضعیت فوتبال به این شرایط سخت و شکست مدیریتی فدراسیون مهدی تاج، گفت: فدراسیون در مسیر بسیار خوبی با تمام مشکلات در حال حرکت بود و تیم ملی هم شرایط خوبی داشت، اما با تغییرات مدیریتی که انجام شد، اکثر وعده‌هایی که داده شد محقق نشد. البته دوران ابتدایی فدراسیون تاج هم شرایط خوب بود و در فوتسال سوم جام جهانی شدیم و تیم ملی هم به جام جهانی صعود کرد که برنامه‌ریزی بسیاری از این مسائل هم در زمان ریاست من انجام شده بود.

با ورود حاشیه و بحران کار از دست دوستان در فدراسیون قبلی خارج شد

او ادامه داد: منتهی به یک‌باره همه چیز وارد حاشیه و بحران شد. مشکلات شدید اقتصادی و زیادتر شدن تحریم‌ها و از آن طرف آزاد نشدن درآمد‌های ارزی، فدراسیون را در وضعیت بسیار سختی قرار داد و در جام ملت‌های آسیا هم نتوانستیم قهرمان شویم. بعد از آن هم انتخاب سرمربی تیم ملی و ماجرای قرارداد ویلموتس و نتایج او اتفاق افتاد و دیگر کار از دست دوستان با وضعیتی هم که با کرونا به وجود آمد، خارج شد.
کفاشیان افزود: بحران به اوج رسید و به چنین شرایط سختی رسیدیم. تاج هم علاقه‌ای نداشت که در هیچکدام از زمینه‌ها از ما همفکری و کمک بگیرد و درنهایت به اینجا رسیدیم. الان، اما امیدوارم که شرایط به شکلی پیش برود که با انتخاب رئیس و هیات رئیسه جدید فدراسیون، فوتبال دوباره در مسیر آرامش حرکت و مردم را شاد کند.

تا این لحظه دخالت مستقیمی در انتخابات نداشته‌ام

او در انتها در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها بر این باور هستند که او از کیومرث هاشمی به خاطر دوستی و ارتباط دیرینه حمایت می‌کند گفت: سوابق اجرایی هاشمی قطعاً به درد فوتبال می‌خورد و او قدرت تعامل با دولت و دستگاه‌های مختلف را هم دارد. شهاب عزیزی خادم هم از مدیران جوان و خوب اقتصادی است و مصطفی آجورلو هم در این فوتبال مدیریت کرده است. علی کریمی هم که به عنوان یک چهره فوتبالی شاخص در انتخابات ثبت نام کرد. همه این عزیزان شانس برای رسیدن به موفقیت دارند، اما من تا این لحظه دخالت مستقیمی در انتخابات نداشته‌ام و معتقدم مجمع کار خودش را انجام خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
این عکس سفازشی نیست؟
خاک بر سر فدراسیونی که اجازه ورود همچین کسی داخل ساختمونش میده کسی که در پرونده فساد مجرم شناخته شده برای همین که از ترس علی کریمی همه ماستاشون کیسه کردن و به تقلا افتادن که کریمی رییس نشه
کبوتر با کبوتر باز با باز کند هم جنس با هم جنس پرواز

..... اینا از فوتبال چی میفهمن جز دلالی و باند بازی
ای مردکلاش تو گفتی ما هم باور کردیم که هیچ دخالتی نداری.در سخنان ات در می یابیم که از سنگ تمام گذاشتن تان برای هاشمی و بعد هم برای دو نفر دیگر و در نهایت سبقه فوتبالی کریمی را بر شمردن معلوم می شود که طرفدار کدام هستید
ایشان باید برای دوره مسوولیتش حساب پس بده اما داره از کسی حمایت می کنه که اون هم باید در دوره مسوولیتش حساب پس بده.
عجب قدرت پدرخواندگی دارند که با وجود بستن قراردادهای فاجعه بار، تحت پیگرد قرار نمی گیرند و هنوز هم اعمال نفوذ می کنند.
آجرلو یک نظامیه. چه ربطی به ورزش و فوتبال داره؟
خودش چه گلی به سر فوتبال زد که حالا باز رفقا رو میخواد بیاره پدر فدراسیونو در اوردی بابا خجالت بکش بسین به فکر اون دنیات باش
اینها بازم دارند باند خودشونو مهیا می کنند برای تسلط بیشتر و زد و بند افزون تر! همین باند تاج و غیره هم زیر کار دارو دسته همین گانگستر هستند و نباید اجازه استقرار دوباره بهشون داده بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل