بازدید 6751

نویسنده اسرائیلی: خشونت داخلی در انتظار ماست

یک نویسنده مطرح اسرائیلی در مقاله ای نوشت: در سایه شکاف های رایج بین اسرائیلی ها در سطوح مختلف زبانی، فرهنگی و اقتصادی که نمی توان آن را از بین برد، ایده منافع مشترک، امروز در اسرائیل وجود ندارد و ایده مردم اسرائیل بیانگر واقعیت فعلی نیست.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 21 February 2021

 

به گزارش تابناک، شفقنا به نقل از عربی ۲۱  نوشت:«ران آدلیست» در روزنامه معاریو با بیان این موضوع همچنین نوشت: ادعای دموکرات بودن اسرائیل ادعاهایی توخالی است زیرا آنچه اسرائیل در واقعیت شاهد آن است، در واقع حباب های آزادی است و دریای بزرگی که این حباب ها در آن تکان می خورد، یک دولت نژادپرست و تاریک است.

وی افزود: خشونت ناشی از این وضعیت بخشی جدایی ناپذیر از واقعیت در دوره منتهی به انتخابات است که با نفی حقوق اصلی فلسطینیان در ارتباط است زیرا اسرائیل توسط رادیکال ها هدایت می شود .

نویسنده اسرائیلی در ادامه آورد: تحریک به خشونت در اسرائیل با آگاهی دولت صورت می گیرد و دقیقا مثل حمایت ترامپ از شورشیانی است که به ساختمان کنگره یورش بردند.گاهی وقت ها این تحریک به خشونت نیز به قتل منجر می شود نظیر آنچه که برای اسحاق رابین رخ داد.

آدلست اظهار کرد: واقعیتی که امروز اتفاق می افتد این است که نتانیاهو و شرکایش در حال تحریک خشونت آمیز اسرائیلی ها علیه یکدیگر هستند که پیامدهایی برای اسرائیل به همراه خواهد داشت و اسرائیلی های ترسیده را به سمت رای دادن به نفع تداوم رژیم حاکم سوق خواهد داد.

وی در پایان نیز نوشت: این خشونت به دلیل اعلامیه های نوشته شده توسط خاخام ها که به احتمال زیاد امکان ارتکاب این اقدامات خشونت آمیز را موجب شده است، راه خود را علیه اعراب و یهودیان به طور مساوی پیدا کرده است. اینها منشورات و فتواهایی هستند که خون اعراب را اعم از شیرخواره و کودک، مباح می شمارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست