بازدید 5574

مجید جلالی خواهان ائتلاف آجورلو و علی کریمی شد

من نمی‌دانم وضعیت مجمع در روز انتخابات چیست، اما مطمئنا لابی بسیار اثرگذار است. امیدوارم اتفاقات و لابى هاى غیر فوتبالی در روز انتخابات تاثیرگذار نباشد. خیلى خوب بود، این کاندیدا‌ها در یک اتاق جمع می‌شدند و شرایطی را فراهم می‌‍ کردند تا باهم به تفاهم برسند
کد خبر: ۱۰۳۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ 20 February 2021

مجید جلالی سرمربی تیم نساجی در خصوص انتخابات ریاست فدارسیون فوتبال در روز ۱۰ اسفند و چهار کاندید نهایی ریاست فدارسیون گفت: به نظر من هر چهار گزینه می‌توانند انتخاب خوبی باشند، اما در بین آن‌ها از لحاظ مدیریت فوتبالی، مصطفی آجورلو بی نظیر است. من سال‌ها با آجورلو کار کردم و مى دانم چطور است. آجورلو از آن مدیران صاحب فکر، فوتبال شناس، با نگاه به آینده و با برنامه است که به زیرساخت‌های فوتبالی توجه زیادی دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی فصل گذشته گل گهر سیرجان با اشاره به تاثیری که اعضای مجمع بر فوتبال ایران خواهند گذاشت، اضافه کرد: من نمی‌دانم وضعیت مجمع در روز انتخابات چیست، اما مطمئنا لابی بسیار اثرگذار است. امیدوارم اتفاقات و لابى هاى غیر فوتبالی در روز انتخابات تاثیرگذار نباشد. به نظر من اعضای مجمع هنگام رای دادن باید به فوتبال فکر کنند و بدانند کسی که آن‌ها انتخاب می‌کنند، برای چهارسال آینده مسئولیت فوتبال کشور را به عهده دارد. پس اعضای مجمع در قبال آینده فوتبال کشورمان مسئول هستند.

سرمربی تیم قائمشهری نساجی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد آرای مجمع فدارسیون فوتبال تحمیلی باشد؟ تاکید کرد: امیدوارم آرایی که روز ۱۰ اسفند از صندوق بیرون می‌آید برآمده از فوتبال باشد نه چیز دیگری. اینطور اتفاقات خارج از فوتبال اصلا نمی‌تواند به نفع این ورزش باشد. اگر آجورلو و کریمى با هم ائتلاف کنند عالی است. دو کاندید فوتبالی حاضر در انتخابات باید دست به دست هم بدهند تا به فوتبال کمک کنند.

از جلالی در رابطه با توصیه اش به چهار نامزد ریاست فدراسیون فوتبال پرسیدیم و او در واکنش به این سوال بیان کرد: از نظر من خیلى خوب بود، این کاندیدا‌ها در یک اتاق جمع می‌شدند و شرایطی را فراهم می‌‍ کردند تا باهم به تفاهم برسند و به شکلی باهم فدراسیون را اداره می‌کردند. اگر این اتفاق رخ می‌داد خیلی به نفع فوتبال می شد. هر کدام از این چهار نفر تخصصی دارند که اگر کنار هم باشند یک ترکیب رویایی میشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل