بازدید 14701
۱

جولان کرونای انگلیسی در آبیک

فرماندار آبیک گفت: با توجه به مثبت شدن تست یک سرباز در آمادگاه و وجود یک سرباز با علائم مشکوک، تست گیری از آمادگاه نیز در دستور کار قرار دارد علاوه بر این یکی از پرسنل دبیرخانه شهرداری آبیک نیز به کرونا مبتلا شده است بنابراین به مدت ۴۸ ساعت ارائه خدمات در شهرداری را تعطیل کردیم.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 18 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، شهرام احمدپور تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونای انگلیسی در سطح شهرستان و فوت یک فرد ۴۸ ساله، پنج نفر از اعضای خانواده این فرد نیز به کرونا مبتلا شدند و در قرنطینه قرار دارند.

وی افزود: ۷ نفر از اهالی روستای حسین آباد آبیک نیز به کرونا مبتلا شدند که تحت مراقبت قرار دارند، لذا در سطح شهرستان آبیک هر فردی که مبتلا به کرونا شود ما مبنا را بر کرونای انگلیسی قرار می‌دهیم.

فرماندار آبیک خاطرنشان کرد: آزمایش همه افراد به انستیتو پاستور ارسال می‌شود تا نتایج را بررسی کنند و جهش یافته بودن کرونا تأیید شود.

وی یادآور شد: یکی از پرسنل دبیرخانه شهرداری آبیک به کرونا مبتلا شده است بنابراین به مدت ۴۸ ساعت ارائه خدمات در شهرداری را تعطیل کردیم تا از تمامی کارکنان تست گرفته شود، بعد از مشخص شدن نتایج، شهرداری از روز شنبه با افرادی که تست آنها منفی شده است ادامه فعالیت خواهد داشت‌.

احمدپور اظهار کرد: افراد مبتلا شده به کرونا در آبیک در رده سنی ۲۲ سال تا ۷۵ سال است و هیچ کودکی در حال حاضر به کرونا مبتلا نشده است.

وی تأکید کرد: روستا همچنان در قرنطینه به سر می‌برد و نقاهت‌گاه آماده شده است تا در صورت لزوم بهره برداری شود، با توجه به این که برخی از اهالی حسین آباد در واحدهای تولیدی کار می‌کردند پایش و دستگیری از کارگران این واحدهای تولیدی نیز انجام شده است.

فرماندار آبیک بیان کرد: با توجه به مثبت شدن تست یک سرباز در آمادگاه و وجود یک سرباز با علائم مشکوک، تست گیری از آمادگاه نیز در دستور کار قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
واقعا مردم آبیک اصلا مراعات نمیکنن،همیشه تو کوچه خیابون پر از جمعیته،الکی تو سطح شهر چرخ میزنن.من خودم یکی دو بار درگیری لفظی پیدا کردم باهاشون،طرف ماسکش رو برداشته داره سرفه می‌کنه تو صورت مردم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر