بازدید 5521

معاون وزیر: انتخابات فوتبال و ابقای فکری به ما ربطی ندارد

کد خبر: ۱۰۳۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 17 February 2021

مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی قایقرانی در رابطه با لغو رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو در رشته بوکس بین کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا شرایط متفاوت تر از سال‌های گذشته است. ما قبل از کرونا فکر می‌کردیم که به ۷۰ سهمیه المپیک دست یابیم، اما متاسفانه همه چیز تغییر کرد. تنها رویداد بوکس برای انتخابی المپیک قرار بود در پاییز برگزار شود که ما هم امیدوار به کسب سهمیه بودیم که متأسفانه این رویداد لغو شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه آیا وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال از نامزدی حمایت می کند یا خیر، بیان کرد: بارها این موضوع را گفته ایم که ما در انتخابات فدراسیون فوتبال از کسی حمایت نمی‌کنیم. اگر نامزدی اعلام کرد که مورد تأئید وزارت ورزش است، اعضای مجمع حتما به این نامزد رای ندهند.

او ادامه داد: هدف مان در انتخابات فدراسیون فوتبال برگزاری آن براساس اساسنامه است که فضای بیشتری باز شده و نامزد‌ها می‌توانند حضور داشته باشند. اولویت ما برگزاری انتخابات سالم است. اینکه چه کسی رأی بیاورد به اعضای مجمع بستگی دارد. خوشبختانه آن‌ها به این بلوغ رسیده‌اند که چه کسی را باید انتخاب کنند.

علی نژاد در رابطه با آخرین وضعیت محمود فکری (سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران) در این باشگاه و اینکه آیا او در سمت خود باقی خواهند ماند یا خیر، بیان کرد:این موضوع به ما ارتباطی ندارد و مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه استقلال باید تصمیم بگیرند.

وی در مورد اینکه برخی کانال‌های هواداری در این مورد فعال هستند، گفت: کانال‌های هواداری نمی‌توانند تصمیم بگیرند و ما هم نقشی نداریم، فقط مدیرعامل و هیات مدیره هر تصمیمی که به صلاح است را می‌گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی