بازدید 6790

بررسی اصلاحیه توسعه حمل و نقل در کمیسیون انرژی

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس از بررسی برق هسته‌ای و تولید آن در دنیا و کاربرد پرتو‌های انرژی هسته‌ای در کشورمان در نشست امروز (سه‌شنبه) این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰ 17 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، هادی بیگی نژاد عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست امروز (سه شنبه ۲۸ بهمن) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه کمیته هسته‌ای کمیسیون انرژی مجلس، گزارشی در مورد فعالیت‌های بخش انرژی‌های هسته‌ای کشورمان ارائه کرد.

وی افزود: در نشست کمیسیون انرژی مجلس مسئولانی از بخش کاربرد پرتو‌های انرژی هسته‌ای سازمان انرژی اتمی حضور یافته و سوالات نمایندگان را در زمینه‌های مختلف همچون کم و کیف تولید برق هسته‌ای در دنیا، گردش مالی کاربرد پرتو‌ها در دنیا و برنامه‌های جهانی برای توسعه تولید هسته‌ای پاسخ دادند.

نماینده ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: کمیسیون انرژی بنا دارد ضمن بررسی این موضوع مانع از عقب ماندن کشورمان در این حوزه شود تا بتوانیم از حوزه هسته‌ای ثروت آفرینی کنیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به بررسی لایحه اصلاحیه قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت به عنوان کمیسیون فرعی تصریح کرد: اصلاحات عبارتی با اعمال نظرات کارشناسان مرکز پژوهش ها، وزارت کشور و وزارت نفت صورت گرفت، اما رای‌گیری به جلسه بعدی موکول شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار