بازدید 5489

دستگیری ۲ موبایل قاپ با ۴ فقره سرقت

کد خبر: ۱۰۳۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ 15 February 2021

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب از دستگیری ۲ موبایل قاپ و کشف ۴ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب بیان داشت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع دستگیری ۲ سارق گوشی از کلانتری ۱۴۷ گلبرگ به پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب بازجویی و تحقیقات از متهمان شروع شد.

وی تصریح کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود ماموران گشت کلانتری ساعت ۱۵۰۰ چهارم دی ماه در خیابان دماوند، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش مظنون می‌شوند به راننده خودرو دستور ایست داده که توجهی نکرده و متواری می‌شود. پس از تعقیب و گریز، در نهایت راننده و یکی از سرنشینان خودرو دستگیر می‌شوند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی عنوان کرد: با انتقال مظنونان به کلانتری مشخص شد هر دو از اتباع افغانستان هستند و خودرو را به صورت قولنامه‌ای خریده اند و در بازرسی از داخل خودرو تعداد ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف می‌شود.

این مقام پلیسی افزود: با دستور مقام قضائی متهمان به اتهام سرقت برای رسیدگی تخصصی در اختیار این پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار می‌گیرند.

وی ابراز داشت: متهمان در تحقیقات پلیسی اعلام کردند، سه دستگاه از گوشی‌ها متعلق به خودشان است و دارای کارتن می‌باشد که پس از بررسی سریال مندرج روی گوشی‌ها و کارتن ارائه شده مشخص شد اظهارات آن‌ها صحت دارد، اما مابقی گوشی‌های مکشوفه در پلیس آگاهی دارای سابقه سرقت هستند.

سرهنگ مجیدی افزود: مالکان گوشی‌ها شناسایی و متهمین در نهایت پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل