بازدید 13355

حزب اصلاح طلب با نامزد مستقل می آید

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری از کنگره روز ۳۰ بهمن حزب مردم سالاری خبر داد و گفت: احتمال دارد تا در این کنگره نامزد اختصاصی حزب مردم‌سالاری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ معرفی شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ 14 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آرش حبیبی عضو شورای مرکزی و سخنگوی حزب مردم‌سالاری، گفت: نوزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری به‌شکل مجازی روز سی بهمن با شعار «تقویت حاکمیت مردم با جمهوریت سوم» و با سخنرانی شخصیت‌های اصلاح‌طلب برگزار می‌شود و احتمال معرفی نامزد اختصاصی حزب مردم‌سالاری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وجود دارد.

نماینده حزب مردم‌سالاری در جبهه اصلاح‌طلبان ادامه داد: بحث نامزد اختصاصی حزب مردم‌سالاری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از مدت‌ها قبل در دفتر سیاسی و شورای مرکزی این حزب تصویب شده، اما پس از مخالفت دبیرکل به مجمع عمومی کنگره نوزدهم موکول شده و لذا تاکنون اعلام نشده است.

حبیبی افزود: اگر در کنگره نوزدهم حضور نامزد اختصاصی پذیرفته شود این موضوع به جبهه اصلاح‌طلبان ایران اطلاع داده می‌شود.

وی اضافه کرد: در کنگره نوزدهم با هماهنگی نماینده وزارت کشور انتخاب مستقیم دبیرکل از سوی مجمع عمومی و انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسان را خواهیم داشت.

حبیبی با اشاره به موضع حزب مردم‌سالاری درباره مشارکت مشروط در انتخابات خرداد ۱۴۰۰، تاکید کرد: حزب ما هرگز در پی نامزد نیابتی و استقراضی نبوده و نخواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر