بازدید 10818
۲
بیانیه سرپرست ردصلاحیت شده فدراسیون فوتبال

بهاروند خواستار تعطیلی کمپین جنجالی حمایت از خود شد

می‌توان گفت پرونده تلاش بهاروند برای بازگشت به انتخابات و تایید صلاحیت توسط نامه به فیفا که پیش از این رسانه‌ها درباره آن گزارش هایی منتشر کرده بودند، خاتمه یافته است
کد خبر: ۱۰۳۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳ 14 February 2021

سرپرست ردصلاحیت شده فدراسیون فوتبال در انتخابات پیش روی این فدراسیون، خواستار تعطیلی کمپین حمایت از خود در فضای مجازی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حیدر بهاروند شب گذشته با انتشار بیانیه ای ضمن تشکر از حامیان خود، خواستار تعطیلی این کمپین تلگرامی شد که در فضای فوتبال و مجمع فدراسیون ، حواشی زیادی ایجاد کرده بود.

یک گروه تلگرامی از پنج روز قبل با عنوان حمایت از حیدر بهاروند شروع به کار و عضوگیری کرده بود که برخی از نزدیکان سرپرست ردصلاحیت شده فدراسیون با دعوت از اقشار مختلف در پی ساختن جوی به سود او بودند.

متن این بیانیه که شاید بیانگر اعلام پذیرش و تابعیت این مدیر فدراسیون از قوانین کشور است را می‌خوانید. به این ترتیب می‌توان گفت که پرونده تلاش بهاروند برای بازگشت به انتخابات و تایید صلاحیت توسط نامه به فیفا که پیش از این رسانه‌ها درباره آن گزارش هایی منتشر کرده بودند، خاتمه یافت.

بسم رب الشهدا و الصدیقین
از روزهای جانفشانی تا روزهای حماسه
از روزگار هجر تا ایام فجر
در بهمن جاویدانی دیگر و در چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی عرض سلام و احترام و ادب دارم.
اینجانب به عنوان خادم کوچک ورزش و سرباز نظام و ولایت که همواره تلاش بر خدمت صادقانه داشته‌ام ضمن تشکر و قدردانی از همه عزیزانی که طی روزهای گذشته نسبت به اینجانب ابراز لطف داشته‌اند، در خصوص حمایت از این جانب کمپینی راه انداخته‌اند استدعا دارم به جهت جلوگیری از فضا سازی کاذب ضد انقلاب و بهره‌برداری سو دشمنان قسم خورده این مرز و بوم این کمپین را تعطیل کنند.
بی شک، هدف همه ما تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ذیل عنایات پروردگار متعال و توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در پرتو منویات مقام عظمای ولایت بوده و امید دارم فوتبال کشور در افق جدید مسیر تعالی را بیش از پیش طی کند.
وظیفه خود می‌دانم مجددا از همه عزیزان نهایت تشکر و سپاس را داشته باشم.
فرزند کوچک ملت
حیدر بهاروند

بهاروند خواستار تعطیلی کمپین جنجالی حمایت از خود شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام امکانش هست تعداد اعضاء کمپین اعلام بشود
این نحوه نوشتار منزجر کننده است و بوی ریاکاری می دهد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار