بازدید 10230

خاطره انتخاباتی سخنگوی سپاه از سردار سلیمانی

سخنگوی سپاه گفت: سردار سلیمانی یک بار گفت هر موقع شنیدید قاسم سلیمانی می‌خواهد کاندیدای ریاست‌جمهوری شود، نیازی نیست با من تماس بگیرید و صحت و سقم موضوع را جویا شوید.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ 13 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از همشهری‌آنلاین سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تعریف خاطره‌ای از سردار سلیمانی درباره شایعه نامزدی او در انتخابات گفت: شاخص‌ترین و محبوب‌ترین فرمانده ما که مردم به او لقب سردار دل‌ها را دادند، شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی بود. ۳ماه قبل از شهادت ایشان، من جلسه‌ای با او داشتم. ایشان خطاب به من گفت: به‌عنوان مسئول روابط‌عمومی و سخنگوی سپاه می‌خواهم چیزی را به شما بگویم. هر موقع شنیدید قاسم سلیمانی می‌خواهد کاندیدای ریاست‌جمهوری شود، نیازی نیست شما با من تماس بگیرید و صحت و سقم موضوع را جویا شوید. از جانب من مسئول هستید که این موضوع را به‌شدت تکذیب کنید؛ زیرا آن چیزی که من به‌عنوان یک پاسدار می‌خواهم، سربلندی و عزت مردم ایران است و اساساٌ به این موضوعات فکر نمی‌کنم.»

بنابراین ما نمی‌توانیم نادیده بگیریم که به جهت اینکه مجموعه‌ای از افراد توانمند، کارآزموده و استخوان‌داری در سپاه حضور دارند که کارهای بزرگی را برای کشور انجام داده‌اند به کشور در بحران‌های سنگین به‌طور مؤثری یاری رسانده‌اند، طبیعی است که در موضوع انتخابات هم مردم در ذهن خود انتظار حضور چنین افرادی را دارند که توانایی‌های لازم برای اداره کشور را داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی