بازدید 16233
فسخ شبانه با سعادتمند در هتل آزادی با همراهی برهانی و خسروحیدری جنجال‌ساز شد

راز حمله به مددی؛ شکایت از ۳برابرشدن قرارداد وریا

غفوری فصل گذشته قراردادی ۲ساله با فتحی منعقد کرد که آن مبلغش 2 میلیارد و دویست و در سال دوم 2 میلیارد و هفتصد میلیون بود اما وریا شبانه به همراه خسرو حیدری و آرش برهانی راهی هتل آزادی شد و قرارداد قبلی را فسخ و قراردادی جدید به مبلغ شش میلیارد و هشت میلیارد امضا کرد که حالا مددی به آن معترض شده است
کد خبر: ۱۰۳۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 06 February 2021

کاپیتان پرحاشیه استقلال در شرایطی شب گذشته بعد از تعویض خود آن حرکات عجیب را انجام داد که در ابتدای همین فصل در اقدامی بحث برانگیز، قرارداد خود را چند برابر کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پشت پرده دعواها در استقلال و مصاحبه دسته‌جمعی آبی‌پوشان علیه مدیرعامل خیلی زود رو شد و با افشایافزا عجیب ارقام قراردادها ، بار دیگر هواداران دانستند که ابزار دست برخی بازیکنان زیاده‌خواه قرار گرفته‌اند.

در ابتدای این فصل و در زمان مدیریت احمد سعادتمند بود که بازیکنان استقلال یکی یکی در طبقه 28 هتل آزادی حضور پیدا کرده و قراردادهای خود را تمدید و امضا کردند. در آن برهه، انتقادات شدیدی به مدیریت باشگاه وارد شد که چرا قرارداد بازیکنان در جایی لاکچری و غیر مرتبط برگزار می‌شود و پشت پرده آن چیست.

بعدها صدای بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر بلند شد که باشگاه در آن زمان به آنها وعده‌هایی داده اما تا امروز محقق نشده است. شب گذشته هم مهدی قائدی به این موضوع معترض شد و ادعا کرد سعادتمند به وی قول داده قراردادش را اصلاح می‌کند اما اوج هنرنمایی مدیریت باشگاه در جایی رقم خورد که رقم قرارداد بازیکنی مثل غفوری برای این فصل حدود 3 برابر و برای فصل آینده 4 برابر شد!

راز حمله به مددی؛ شکایت از ۳برابرشدن قرارداد وریا

غفوری فصل گذشته قراردادی دو ساله با امیرحسین فتحی منعقد کرد که آن قرارداد 2 ساله به مبلغ 2 میلیارد و دویست میلیون تومان بود و برای این فصل قرارداد این بازیکن به 2 میلیارد و هفتصد میلیون به صورت خودکار افزایش پیدا می‌کرد اما در کمال تعجب و بعد از جدایی فتحی، غفوری شبانه به همراه خسرو حیدری و آرش برهانی که هنوز نقش آنها در نقل و انتقالات این فصل مشخص نشده راهی هتل آزادی شده و قرارداد قبلی را فسخ و قراردادی جدید منعقد کردند!

دلیل این اقدام هنوز مشخص نیست چرا مدیریت وقت استقلال قرارداد قبلی را فسخ کرده و قراردادی جدید امضا کرده اما امضای این اقدام رقمی حدود 8 میلیارد تومان به باشگاه تحمیل کرده است.

بازیکنی که انتقادات فراوانی به مدیریتش به عنوان کاپیتان به وی وارد است، در این سالها به جای جمع کردن حواشی، خودش عامل ایجاد آنها بوده است. این بازیکن شب گذشته بعد از تعویض خود با رفتاری عجیب و لگد به بطری آب، مستقیم راهی رختکن شد و قبل از پایان بازی استادیوم آزادی را ترک کرد.

سوال اینجاست چرا باید یک بازیکن در حالی که با باشگاهش قرارداد دارد، با دو نفر از نزدیکان احمد سعادتمند قرارداد خود را فسخ کند و دوباره قراردادی به مبلغ 6 و 8 میلیارد تومان امضا کند و سپس به جای ایجاد آرامش، تیم صدر جدول را وارد حاشیه کند؟

با ورود احمد مددی به استقلال و صحبت‌های شب گذشته بازیکنان، وی بلافاصله روی این قرارداد اقدام و به آن معترض شد. مددی با ارسال نامه‌ای به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قرارداد ووریا غفوری به صورت غیر قانونی در ابتدای این فصل فسخ شده و رقم آن به شکل عجیبی افزایش پیدا کرده است. در نامه مدیر استقلال اعلام شده غفوری بابت قرارداد قبلی از باشگاه دریافتی داشته و بدون هیچ دلیلی قرارداد قبلی وی فسخ شده و قرارداد جدید منعقد شده است.

در این بین، هیات مدیره استقلال که طی هفته‌‌های گذشته ضعف خود را در تهیه زمین تمرین، امکانات، رسیدگی به بازیکنان و پرداخت مطالبات آنها نشان داده، هیچ واکنشی به انعقاد چنین قرارداد عجیب و پر ابهامی نداشته و با سکوت خود نسبت به اتفاقات ابتدای فصل عملا روی تخلفات قراردادی در این باشگاه دامن زده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
از قدیم گفتن : خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن اسان بود !! حال از کیسه بیت المال که باشد اصلا چرا شش و هشت میلیارد تومان باید شصت و هشتاد میلیارد می بود ایشون حقش هست ! و ای کاش بندی هم در قراردادهای همه بازیکنان قید گردد که پرداخت مبالغ منوط به رفتار و اخلاق خوب و پسندیده ورزش کاری و احترام به مربی و... نیز هست !
هر سال تا استقلال به صدر جدول میرسه هشتگ بابا مسعود و یاران دست به کار میشن!!!
یعنی قرارداد آقای گلمحمدی چند برابر نشد؟ شما هم متاسفانه رسانه ی بیطرف نیستید!!!
پاسخ ها
فوتبالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بجای توضیح خواستن میخوای منحرف کنی مسیر رو؟با سوال کردن؟چرا استقلالی ها به جای توضیح در مورد خودشون سعی میکنن با کشیدن بحث پرسپولیس بحث رو عوض کنن فرار کنن از جواب دادن؟
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خب فوتبالی عزیز شما جواب سوال ما رو بده ما هم جواب شما رو میدیم خوبه!!!
گیر دادی به استقلال ای تابناک لنگ پسند!
اصلا وریا مگه هنوز حرفی زده که میگین راز شکایت از مددی افزایش قرارداد ورا هست!!!؟؟؟
سریع اعتراض بازیکنای استقلال و خشم هوادار رو مدیریت کردین دیگه؟؟؟ یه قرار داد گذاشتین و توپ افتاد تو زمین بازیکنها!!!؟؟؟
واقعا با تیم محبوبتون هم اینکار رو میکنید؟؟؟؟
پرسپولیسی بودن عیب نیست ولی بی شرف بودن عیب بزرگی!
به خودتون بگیرید
پول مفت فقط برای تیم حکومتی بدون افتخار ...
ببینید پولهای بیت المال چطوری دارند حیف ومیل میشوند
متاسفانه اینها فوتبال هم بلد نیستن اینقدر پول میگیرن
در پرسپولیس شجاع خلیل زاده دنبال همین موضوع اصلاح قرار داد بود اما فراریش دادن!! واسه استقلال اما خیلی راحت انجام میشه!! پس این ورود نهادهای نظارتی فقط واسه پرسپولیسه!!!
خوشم میاد در مورد پرسپولیس و تمام پول هایی که به سمت این تیم روانه میشن سکوت مطلق و معنادار اختیار کردین.... ولی خورشید تا همیشه پشت ابر نمیمونه.... بدجور خودتون رو به رنگها باختید و انصاف رو فراموش کردید....
داشتم فکر میکردم یه لیسانسه اگر بتونه ماهی 5 میلیون پس انداز کنه در سال میشه 60 تومن و بعد از ده سال 600 تومن و بعد از صد سال 6 میلیارد چقدر به این کارمندها فشار میاد و صداشون جایی شنیده ننمیشه...اونوقت این بازیکنها پول یامفت میگیرن و هی میگن زن و بچه دارن... بابا بقیه هم زن و بچه دارن
اگه شرف داری درباره قرارداد گل محمدی و دلالی هاش بنویس
چرا باز همه جوگیر میشن بحث رو رنگیش میکنن، این پول ها حق این بازیکن ها نیست، چه استقلال، چه پرسپولیس و چه بقیه تیمهای دولتی، این همه پول آخه برای چی باید بهشون داده بشه؟ چرا همه چی در پرده ابهامه اصلا!؟ چه آورده ای برای این مملکت دارن؟ اگر خوبن، لژیونر بشن برن ارز بیارن داخل کشور، اگر خوب نیستن چرا برای یک سال باید 8 میلیارد پول بگیرن؟ 8 میلیارد پول کمیه؟ نگاه به این نکنین که همه چی گرون شده و خونه شده خداتومن، 8 میلیارد تنها یک عدد نیست، یک کارگر برای گرفتن چنین پولی باید 220 سال کار کنه حداقل! این بازیکن ها چیکار میکنن واقعا!؟ اخرشم همه یا ناراضی ان یا انتقاد میکنن! یا هم میگن داوری حقش رو خورده، 4 تا بازیکن شاخص پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان رو در نظر بگیرید که هرکدام 10 میلیارد پول گرفتن! برای این چهل میلیارد کلا 26 تا گل زدن (گل زن ترین های هر تیم رو بزارین کنار هم جمع کنید) اگر همین تعداد گل رو هم بزنن تو نیم فصل دوم میشه 52 گل، یعنی هر گل نزدیک 800 میلیون! حالا بماند که گل زن ترین بازیکنان استقلال پرسپولیس تو نیم فصل سرجمع 8 تا گل زدن! یعنی با احتساب 10 میلیارد برای هرکدوم میشه هرگلی 2.5 میلیارد تا اینجای فصل، تعداد استوریهایون بیشتر از گلهاشونه
مددی و رسول پناه کارشون درسته که جلوی زیاده خواهی بازیکنان وایسادن، اما اینقد بهشون فشار آوردن که دیگه یکی رو بیرون کردن اینم بیرون میکنن
ایشاا.. همشون قهرمان بشن و هواداراشون خوشحال بشن، اما کورکورانه بازیچه دست این بازیکنا و مربیا نشین که کار اصلیشون مصاحبه است تا کار و تلاش واقعی
حالا خوب اینها ایرانی هستند هزاران برابر را مفت خور خارجی ها کردید
این پول ها را می دند که طرفدادرها داضی باشند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل