بورس فردا چگونه است؟

امروز ۱۴ بهمن ۹۹ بورس باز هم قرمزپوش بود و تا حدودی بورس تحت تاثیر اخبار رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس قرار داشت. شاخص کل نیز با اُفت مواجه شد. بورس فردا در چه وضعیتی خواهد بود؟
کد خبر: ۱۰۳۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ 02 February 2021

امروز ۱۴ بهمن ۹۹ بازار سرمایه کار خود را با رنگ قرمز آغاز کرد و بیشتر نماد‌ها در محدوده قرمز بازار در همان ابتدا بازگشایی شدند. با گذشت زمان بیشتر شاخص ساز‌ها به سمت صف فروش رفتند.  

به گزارش بورس تابناک، حضور شاخص ساز‌ها در صف فروش موجب شد تا اولا شاخص کل با اُفت ارتفاع مواجه شود و ثانیاً سایر نماد‌های بازار هم تحت تاثیر صف فروش نشینی شاخص ساز‌ها قرار بگیرند و کلیت بازار منفی شود. 

خبر‌های مخابره شده از مجلس مبنی بر رد کلیات بودجه ۱۴۰۰ به نوعی در قرمزپوشی امروز بازار تاثیر داشت. در نهایت شاخص کل با کاهش ۲۸۲۳۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۰۵ هزار و ۴۲۸ واحدی آرام گرفت.

شاخص کل هموزن نیز امروز قرمز پوش بود و با ۲۰۸۲ واحد کاهش معادل منفی ۰.۴۸ درصد به سطح ۴۲۷ هزار و ۵۴۵ واحدی رسید.

خروج پول حقیقی امروز هم شدت گرفت و بیش از یک هزار میلیارد تومان خروج پول حقیقی از بازار را امروز شاهد بودیم. این در حالی است که این رقم در روز گذشته بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان بود.  

با رسیدن شاخص کل به کف کانال ۱.۲ میلیون واحدی حالا این احتمال وجود دارد که فردا شاخص کل یک بار دیگر به زیر این کانال نقل مکان کند. آیا فردا شاخص کل کانال ۱.۲ میلیون واحدی را از دست خواهد داد؟

پیش بینی بورس فردا ۱۵ بهمن ۹۹

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز دلیل روند نزولی بازار سهام را نبود پول در بازار دانست و گفت:  شاخص کل نتوانست مقاومت محدوده یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد را بشکند و به همین دلیل احتمال می‌رود بورس وضعیتی نزولی در پیش بگیرد. همچنین اولین و اصلی‌ترین عامل ریزش بورس این است که پول در بازار کم است.

این کارشناس در رابطه با بورس فردا نیز گفت: معاملات فردا با فشار فروش آغاز خواهد شد، اما به نظر می‌رسد بورس فردا از منفی به مثبت حرکت خواهد کرد.

با توجه به مصاحبه های انجام شده به نظر می رسد که فردا شاخص کل کانال ۱.۲ میلیون واحدی را از دست بدهد و پس از آن شاید یک بار دیگر بازار به روند صعودی باز گردد. 

 

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی