بازدید 50680
آیا بخت و کمیته برگزاری فیفا با سرخپوشان یار خواهد بود؟

شانس جدید پرسپولیس برای حضور در جام‌جهانی باشگاه‌ها / انصراف آکلندسیتی و اجبار احتمالی اسپانسر

آکلندسیتی نیوزیلند بدلیل محدودیت‌های کرونایی از جام جهانی باشگاه‌ها انصراف داده و حالا اگر اسپانسر مسابقات کاهش یک مسابقه را قبول نکند، احتمال اضافه شدن پرسپولیس به عنوان گزینه دم دستی و نایب قهرمان آسیا وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 15 January 2021

تیم آکلندسیتی نیوزیلند قهرمان اقیانوسیه به دلیل محدودیت‌های کرونایی از حضور در جام جهانی باشگاه‌ها انصراف داد و به این ترتیب اگر بنا بر جایگزینی یک تیم دیگر باشد، پرسپولیس یکی از گزینه‌های محتمل و دم دست میزبان و کمیته برگزاری رقابت‌ها خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فیفا، ماه آینده رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها در قطر برگزار می‌شود تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود. بایرن مونیخ هم با تمامی نفرات در این جام شرکت خواهد کرد تا یک جام معتبر دیگر با فلیک فتح کند.

اما در آستانه برگزاری این مسابقات و در همین راستا تیم آکلندسیتی قهرمان قاره اقیانوسیه اعلام کرد به دلیل محدودیت‌های کرونایی نمی‌تواند در این دوره از رقابت‌ها شرکت کند.

به این ترتیب بعید است تیمی دیگر از این قاره بتواند خود را آماده شرکت در این تورنمنت بکند. تیم‌های دیگر کشور نیوزیلند نیز به دلیل همین موانع کرونایی، امکان حضور در قطر را ندارند.

 

شانس جدید پرسپولیس برای حضور در جام‌جهانی باشگاه‌ها / انصراف آکلندسیتی و اعتراض اسپانسر

با توجه به نزدیک بودن جغرافیایی ایران به دوحه و لزوم برگزاری تعداد مشخصی مسابقه در این تورنمنت، دعوت مجدد پرسپولیس برای حضور در این مسابقات دور از انتظار نیست. میزبانی قاره آسیا در این دوره از مسابقات هم می‌تواند بهانه‌ای برای تصمیم خوشحال کننده به سود شاگردان گل‌محمدی باشد.

جایگزینی تیم‌ها در یک تورنمنت به دلیل انصراف شرکت کنندگان امری طبیعی است و باید دید مقامات فیفا در این خصوص چه نظری دارند، چون جام جهانی باشگاه‌ها زیر نظر مستقیم فدراسیون جهانی فوتبال برگزار می‌شود و در صورت کاهش رقم پرداختی اسپانسر به فیفا بدلیل کاهش یک مسابقه از رقابت‌ها، بعید نیست که فدراسیون جهانی از قاره میزبان تیمی که بیشترین شایستگی را از طریق مسابقات کسب کرده، به رقابت‌ها اضافه شود.

قرار بود در اولین دیدار این دوره از بازی‌ها، الدحیل قطر نماینده کشور میزبان به دیدار آکلندسیتی برود که به این ترتیب این دیدار برگزار نمی‌شود و الدحیل که علی کریمی بازیکن ایرانی را در اختیار دارد، راهی دور بعدی رقابت‌ها خواهد شد. مگر اینکه اسپانسر این رقابت‌ها کاهش یا مسابقه را برنتابد و مدیران ای‌اف سی و فیفا برای اضافه کردن یک تیم به مسابقات به توافق برسند.

در چنین رویداد‌هایی حامی مالی مسابقات با تعداد معینی از مسابقات، پای به رویداد می‌گذارد و عجیب نیست اگر پرسپولیس برای سومین بار در چندماه اخیر به دوحه فراخوانده شود. قرمز‌ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا مغلوب هیوندایی کره جنوبی شد و شانس رویارویی با قدرت‌های فوتبال دنیا را از دست داد؛ هر تیم شرکت کننده در این مسابقات، پاداش و درآمد میلیون دلاری خواهد داشت.

الدحیل در صورت صعود، در مرحله بعد باید با یکی از سه تیم اولسان هیوندای کره جنوبی، الاهلی مصر یا تایگر مکزیک دیدار کند.

بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان شانس نخست قهرمانی این دوره از رقابت‌هاست که امیدوار است فصل رویایی خود را با قهرمانی در این رقابت‌ها تکمیل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
مگه آکلند سیتی نیوزیلند قهرمان یه منطقه نبوده ه حالاانصراف داده؟ خب حالا نایب قهرمان همون جام رو معرفی میکنن چرا پرسپولیس که نایب قهرمان آسیاست؟ یا مثلا چرا نایب قهرمان آفریقا، اروگا یا آمریکا؟ فقط دم دست بودن پرسپولیس ملاکه برا فیفا؟
خدا کنه نره 6 تا میخوره ابرومون میره
همون نتایج سپاهان برامون بمونه ابرومون حفظ میشه حداقل
پاسخ ها
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
برادر اشتباه گرفتی فکر کنم
اونی که تخصصش 6تا خوردنه یه کی دیگست
این خط این نشون......
هر چند که خیلی خیلی خوشحال میشیم این اتفاق بیفته اما بعید می دونم. تصور کنین تیم اولسان کره جنوبی به دلیل کرونا کثلا انصراف بده و بعد فیفا بیاد و یه تیم از فاره افیانوسیه رو جایگزین اون کنه؟؟!! خیلی خنده دار میشه. مگه اینکه تیم دیگه ای از قاره اقیانوسیه نتونه خودش رو اماده کنه. بعد هم وقتی تیم ها فقط با جصور در این رقابت ها کلی پول میگیرن، پس همه دوست دارن انتخاب بشن. حالا باز هم خدا کنه تیم ارتش سرخ شرکت کنه و انتخاب بشه.
خخخ
عمرا ، توهم
دقیقا مثل دفعات قبل
حتما بخاطر کیفیت بالای پرسپولیس قصد دارن دعوتش کنن...
مطمئنا پرسپولیس رو نمی برن که الدحیل رو حذف کنه
اگه بشه که استقلالی ها از حسادت دق می کنند ولی برای جداب شدن بازی ها احتمالا از قاره اروپا یا آمریکا انتخاب می کنند.
امیدوارم پرسپولیس بعنوان نماینده ایران بتونه به این مسابقات راه پیدا کنه. بهتره مسئولان پرسپولیس بدنبال این فرصت باشند.
چرت چرا میگید نایب قهرمان اقیانوسیه شرکت می کنه
پاسخ ها
عرفان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
عزیز جان یکم بادقت مطلب وبخون تا خودتم چرت نگی،نوشته بدلیل ممنوعیت سفر هیچ تیمی،هیچ تیمی نمیتونه ازون قاره بیاد اینجا برای مسابقه.
خب پسران اگه قرار بود نایب قهرمان بیاد که خود قهرمان پ چکارست آخه،آقای با اطلاعات.خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
دمت گرم
بعداز حسرت قهرمانی آسیا حسرت حضور درجام باشگاه‌های جهان هم به ویترین خالی و پراز آب معدنی پیروزی اضافه شد
واقعا اگه نره براي حفظ ابروي ايران بهتره ممكنه روبروي بايرن بيفته ودو برابر بارسلون بخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
گوگولی اگه همچین اتفاقی ام بیوفته به گفته ی خودت مقابل بایرن مونیخه ن تیم عربی خخخخخ
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
گوگولی اگه همچین اتفاقی بیوفته ب گفته ی خودت مقابل بایرن مونیخه ن مثل اسدقلال ک مقابل النصر 6تایی شد
بد نیس بابا کمی پول خرج کنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل