بازدید 18777

تعداد زنان، هم در بهشت بیشتر است، هم در جهنم!

مسخره‌مان می‌کنند. می‌گویند شما مذهبی‌ها معلوم نیست با خودتان چند - چند هستید.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 11 January 2021

به گزارش «تابناک»، روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی در اشاره به صحبت‌های آیت الله صدیقی نوشت: مسخره‌مان می‌کنند. می‌گویند شما مذهبی‌ها معلوم نیست با خودتان چند - چند هستید. دیدید فلان امام جمعه موقتِ تهران‌تان چه گفت؟ شنیدید از چشم گشودن و نشستنِ لبخند بر صورت مرحوم حین غسل داده شدن، داد سخن داد. شنیدید گفت ایشان از زمان دقیق مرگشان خبر داشت و خبر داد. اگر این‌طور است- شما که اهل غلو نیستید ان‌شاءالله- پس چرا به بیمارستان می‌روید و این همه مردم را به زحمت می‌اندازید که دعا کنند وقتی زمانِ دقیق فوت را از دو هفته قبل می‌دانید؟ " تمسخرخندی" زد و رفت.

این صحبت‌های او مرا یاد ماجرای دیگری انداخت که کارشناسی در تلویزیون خودمان، از رابطه انقلاب و شادمانی حضرت زهرا گفت و باز یاد همکاری افتادم که کلیپ نگاه می‌کرد و می‌خندید.

خسته که شد از خنده گفت: در قیامت، بعد از حساب و کتاب که تکلیف همه مشخص می‌شود بجز بهشت و جهنم، جای دیگری هم وجود دارد برای مردم؟ تعجب کردم و گفتم تاجایی که من خوانده و شنیده‌ام نه! گفت: خبر نداری، یک جای دیگر هم هست! این را گفت و یک کلیپ را نشانم داد که یک کارشناس مذهبی در تلویزیون چنان آرام و با یقین صحبت می‌کرد که هر که می‌شنید در بهت و حیرت فرو می‌رفت. او می‌گفت آمار زنان در بهشت بیش از مردان است و هیچ کدام هم بی‌شوهر نیستند. او ادامه داد: در جهنم هم همین‌طور است، آمار زنان بیشتر از مردان است! او خنده کنان گفت: دیدی که خبر نداشتی؟ مگر اعلام نمی‌شود که به ازای هر ۱۰۰ دختر، ۱۰۵ پسر متولد می‌شود؟ پس آمار مرد‌ها باید بیشتر از زنان باشد. اگر در بهشت و جهنم، تعداد زنان بیشتراست، باید بگردیم جایی را پیدا کنیم که مردان می‌پیچانند و به آن جا می‌روند! او متلکی هم انداخت که شما مذهبی‌ها دو دو تا تان هم سه میشود! ماندم جوابش را چه بگویم. مگر جوابی هم دارد؟ البته شاید تلویزیون بداند.

همان‌ها که این قبیل کارشناسان را دعوت می‌کنند باید بدانند. خب به ما هم بگویند تا در مواجهه با این قبیل صحبت‌ها این قدر کم نیاوریم و خوار و خفیف نشویم!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۸
حدود 30 ساله که در تلویزیون و بعضی از شبکه های مذهبی ماهواره ای مزخرفاتی را به خورد مردم میدهند که واقعا خحالت اوره.انگار گروهی ماموریت دارند که یک سری لاطایلات را که در هیچ کتاب و تاریخ و مستندی قید نشده را از خود بسازند و در سطح وسیعی پخش کنند و خدا میداند در پس پرده این افراد،چه میگذرد و چه هدفی دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
یکی دیگه هم بود که میگفت ادیسون میره جهنم ولی براش یه قفس میسازن که اون تو زیاد اذیت نشه. ولی بهشت نمیره. یعنی از همه قسمتهای بهشت و جهنم خبر دارن. خدای تو دنیا مضحکه شده ایم بعد آقایون به روی مبارک هم نمیارن.
چون تعداد زنان در بهشت و جهنم از مردان بیشتر هست پس برخی از مردان هرگز نمی میرند!
آقا نگران نباش کسایی که برای کاسبی راحت وبدون سند حرف می زنند دغدغه دین هم نداریند و از اینها در تاریخ زیاد است و همان کاسبان دین هستند و نیاز باشد دین و مذهب جدید هم می سازند
نه بابا
این ها همه به کنار. قسمتهایی از این مصاحبه ها را در تلویزیون آمریکا و در برنامه پرده آخر پخش میکنند و در پایان پوزخند مجری مربوطه .
سوال : آیا حضراتی که از شبکه ملی چنین خرافاتی را بیان میکنند آیا خودشان باور میکنن ؟
اگر باور میکنن که وای به حال ما اگر باور نمیکنند مردم را مشتی احمق تصور میکنند
خوار و خفیف مردمی شده اند که بودجه عمومیشون حیف و میل میشه تا 100 نفر (از نگهبان تا مجری) برن سرکار ، آقای کارشناس بیاد این حرف ها رو تو تلوزیون تحویل بده.
بماند که حتما چند جای دیگه هم حقوق میگیره که تازه به این نتایج برسه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
به قول جوادمون ما خودمان انتخاب کرده ایم اینطور زندگی کنیم
این مطلب درسته چون بیشتره زنها میرن جهنم ،تعداد شون تو اونجا حتما زیادتره. اما تو بهشت ،اینقدر زن بهشتی (حوری ) زیاد هست که که به هر مرد بیشتر از چندتا حوری میرسه ،تازه تعداد زنهای بهشتی غیر حوری را هم اگه اضافه کنی آمارها بیشتر از این هاست.
براستی تلویزیون ایران با مذهب چنان کاری کرد که هیچکس نکرد
همیشه جهنم به معنای خلود در نار نیست.
"ان منکم الا واردها" می گوید مومنین ارد جهنم شده و پس از پاک شدن بهشت می روند.

البته کینه روزنامه جمهوری و اصلاح طلبها از مصباح یزدی را پایانی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
عقل داشته باش
شاید بعضی زنان هم بهشتی اند و هم جهنمی. 24 ساعت یه شیف می روند جهنم و یه شیفت بهشت.
بنده خرافه پرستی نیستم ولی حرکت اعضای میت میتواند وجود داشته باشد و فیلمهای آن هم موجود است ولی منشا آن تحولات درونی جسم میت است. حرکت پلک حین غسل در اثر تکانهای حین غسل طبیعی است فقط بیان آن برای عوام موجب لطمه به دین میشود. البته خداوند بر هر کاری قادر است حرکت اعضای میت که برایش کاری ندارد. در مورد تعداد زنان و مردان در بهشت و جهنم هم استدلالهایی وجود دارد ولی بیان آن برای عوام الناس موجب آن انکارهایی میشود که شاهدیم. ولی با بحث علمی هم میشود به آن نتیجه رسید. اشکالی که به گوینده وارد است از دیدگاه اینجانب موقعیت مخاطبان بیان است نه اصل مطلب.
مسخرس. روح انسان فارق از جنسیت است. جنسیت جهت دنیای مادی و زاد و ولده و نه روح ابدی
دیگر درکار جهنم وبهشت هم دخالت نکنید بگذارید به روند عادی خود ادامه بدهد
یعنی حق مردم ایران نیست رسانه ملی شون بهتر از این باشه ؟آدمهای بافرهنگ ,باسواد وعالم واقعی کم داریم ؟
اینگونه حرفه‌ای سخیف مردم را از دین فراری می‌دهد. دیگر بس کنید یا به دنبال منفعت هستید یا ماموریت دارید. بیش از این به شعور مردم توهین نکنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی