بازدید 11094

هشدار استاندار کرمانشاه درباره روند افزایشی "کرونا"

استاندار کرمانشاه با اشاره به دستاورد‌های امید بخش مبارزه با کرونا در یک ماه اخیر گفت: این دستاورد‌ها نباید ما را مغرور کند و اگر غفلت کنیم دوباره گرفتار می‌شویم.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ 10 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا هوشنگ بازوند در جلسه عصر امروز (۲۱ دی) قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان کرمانشاه با اشاره به تداوم سیر کاهشی کرونا در یک ماه گذشته گفت: این سیر کاهشی نتیجه اجماع خوب استان، همکاری موثر مردم و اجرای طرح پربرکت حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: خوشبختانه طی این مدت بستری‌های کرونا از حدود ۱۳۰۰ نفر به ۱۴۰ نفر رسیده و این امر کاهش بیش از ۱۱۰۰ نفری بستری‌های کرونا را نشان میدهد.

بازوند با بیان اینکه نباید به این دستاورد‌ها مغرور شد، گفت: سیر کاهشی کرونا نباید ما را مغرور کند، چرا که این غرور و بی توجهی می‌تواند در مدت کوتاهی دوباره استان را گرفتار کند.

وی به شروع سیر افزایشی، اما آرام کرونا در برخی شهرستان‌های استان اشاره کرد وافزود: این امر باید زنگ خطری برای تمام استان باشد و پروتکل‌ها با شدت و حساسیت بیشتری اجرایی شود.

وی به طرح پربرکت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: علمیات اجرایی این طرح با سپاه و بسیج بوده و دانشگاه علوم پزشکی هم حمایت‌های تخصصی و پشتیبانی داشتند.

وی افزود: در کنار این‌ها نیرو‌های هلال احمر، بهزیستی و ... هم در این طرح ایفای نقش کرده و تلاش‌های بسیاری داشته اند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به برکات این طرح در سیر کاهشی فوتی‌ها و بستری‌های کرونا گفت: این طرح در کنار این برکات موجب تقویت سرمایه اجتماعی شد و مردم احساس کردند که در این شرایط سخت نظام و حاکمیت در کنار آنهاست و به سراغ آن‌ها آمده است.

وی افزود: افزایش سرمایه اجتماعی یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های این طرح است و مردم در این شرایط سخت دلگرم شدند که حاکمیت سراغ آن‌ها آمده و در کنار آنهاست.

بازوند با تقدیر از تمام دست اندرکاران اجرای این طرح پربرکت گفت: همه باید تا پایان کرونا با جدیت راه مبارزه و مقابله با این ویروس را ادامه دهیم و نباید موفقیت‌ها ما را دچار غرور کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی