بازدید 14294

تخریب ویلای غیرمجاز یکی ازمدیران نهاد ریاست‌جمهوری

ویلای غیرمجاز یکی از مدیران کل نهاد ریاست جمهوری در یکی از خوش‌‌ آب و هوا ترین مناطق شرق تهران توسط دستگاه قضایی تخریب شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶ 07 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، روز سه‌شنبه ۱۶ دی ماه ویلای غیر مجاز چند میلیاردی یکی از مدیران دولتی توسط دستگاه قضایی تخریب شد.

حکم تخریب ویلای غیرمجاز در یکی از خوش‌‌آب‌وهواترین‌ مناطق شهر ارجمند فیروزکوه با حضور نمایندگان دادستان و جهاد کشاورزی اجرا شد.

پیگیری خبرنگار فارس نشان می‌دهد این فرد فشار زیادی برای جلوگیری از تخریب ویلای خود با استفاده از ارتباطات متعدد به مسؤولان شهرستان وارد کرده است.

عباس رضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس این خبر را تایید کرد.

وی گفت: همانگونه که آیت الله رییسی تأکید کردند مبارزه با فساد خط قرمز ندارد و دادستانی بدون ملاحظه به سمت، جایگاه افراد به نحو عادلانه و با قاطعیت با کلیه متخلفین برخورد می کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: مردم بدانند قانون برای همه یکسان است و برای همه به طور مساوی اجرا می‌شود و هیچ اغماضی برای هیچ شخصی صورت نمی‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۹
با سلام
لازم نيست براي مانور تبليغاتي و تسويه حسابهاي جناحي صرفا به تخريب منازل مسئولين و سلبريتي ها و غيره پرداخته و اين همه راه به دور دستها برويد و عکس بگيريد و تبليغات کنيد.
بياييد داخل همين تهران خودمان . در منطقه يک شهرداري تهران - محله دارآباد - انتهاي خيابان شهيد سبکرو - مجاور رودخانه و پارک ساحلي را ببينيد که چطور با هماهنگي شهرداري به زمين خواري پرداخته و حاشيه رودخانه را که از اراضي ملي و عمومي است را تصرف و ويلاسازي و آپارتمان سازي کرده اند و هم آب شهري دارند و هم برق شهري و هم گاز شهري-( با کدام مجوز کي الله اعلم) - ما بايد عوارض شهرداري و پسماند و ماليات و غيره را بدهيم و آنوقت يکسري معلوم الحال که صبح تا شب دست در جيب راه ميروند و زمينهاي عمومي را مي سازند و اجاره مي دهند و مي فروشند و هيچکس هم عين خيالش نيست.
دست برداريد از اين همه رياکاري
از فردا نهاد شمشیرش رو از رو می بنده. این فرد رو اعلام کنید تا مردم بشناسندش.
کاش معلوم میشد ایشان با حقوق کارمندی این ویلا را بدست آورده اند!!!؟؟؟؟!!!! از طرفی اینها مدام در حال فشارند چه موقع ساخت (مثل آقای معاون رییس جمهور که در استان البرز در حال احداث بنا در یکی از مناطق خوش آب وهوا هستند و تنها چون ایشان بیشتر پنجشنبه ها وقت آزاد دارند تا به ویلایشان سر بزنند بنابراین با اعمال فشار به مسئولین بشدت با تعطیلی پنجشنبه های ادارات در این استان مخالفت اند تا کارهای اداری ملک شان در خلوتی پنجشنبه ها انجام شود!!!! و آلودگی و ترافیک و... برای مردم استان فدای ....) وچه موقع تخریب طور دیگری
با سلام، اصلاً بررسی شود این ویلا از چه پولی ساخته شد؟
ای پولا رو از کجامیارند میتونند اینجور ویلا بسازند ما که 40 سال دویدیم هنوز یه سقف از خودمون نداریم
نمیتونین،اسم این مدیرکل رو بیاریت؟ الان که دیگه محکوم شده
اگه این مدیر فشار زیادی وارد کرده و با مسئولان متعددی تماس داشته چرا برکنار و محاکمه نمیشه؟؟؟!!!!
رئیسی اگه راست میگه ویلاهای باستی هیلز را خراب بکنه
در مورد تولیدی هایی که شهرداری بنا به ماده 100 تعطیل کرده و آنها را به ورشکستگی کشانده و مالیات هنوز از آنها مالیات تولیدی را دریافت می خواهند بکنند چکار باید کرد؟ رفتیم مالیات گفتند بروید 251 مکرر مدارک را بدهید رفتیم آنجا گفتند با یک وکیل صحبت کنید تا لایحه بدهد رفتیم پیش وکیل در این وضعیت که حدود بیش از 20 سال است ما را به این وضعیت کشانده اند ایشان هم میلغی برای نوشتن لایحه خواست (البته حقش است ولی از کجا بیاوریم) دوباره ما که نداشتیم این مبلغ را بدهیم روز از نو و روزی از نو. مالیات هم می گوید به من مربوط نیست و باید این پول را بدهید. علی برکت الله. اینگونه است که فرار مالیاتی اتفاق می افتد. علی برکت الله.
سلام علیکم
البته قابل بازسازی هست
واینکه سند ومالکیت باید مصادره شود وبه نفع بیت المال به مسلمین برگردد
الان میشود یک خوشگلترشو ساخت
این ویلا اصلا شایسته یک مدیر نیست
شبیه یک کلبه جنگله ولاکچری نیست
عوض اینکه خراب بشود کاربریش را به نفع بیت المال تغییر داده شود مثلا مدرسه آموزشگاه هنری وفعالیتهای علمی وفرهنگی
اقای مدیر کار غیر قانونی انجام میده وحق به جانب میگیره ومیلیار ها تومان اموال مملکت نابود میشه ودر اخر خروارها نخاله در طبیعت رها میشه اگر طرفی بنده نفرین شده ای در این مملکت بخاطر فقر ونداری اقدام به فروش جگر گوشه اش میکنه .
خوب چرا تخریب می کنید! این ویلاها رو بدید محل نگهداری کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست بشه، زمینش هم به نفع این کودکان مصادره بشه. شما که دست به مصادره کردن خوبی دارید. اول انقلاب میلیون ها مترمربع اموال اشخاص حقیقی و حقوقی رو به نفع خودتان مصادره کردید، حالا این بار به نفع مردم فقیر جامعه این کار رو بکنید.
کاش اول از ویلاهای غیر مجاز قضات و مسئولین شروع می کردند تا شائبه ای ایجاد نشه!!!
عزيزم با يك گل بهار نمي شه ويلاي دختر وزيز سابق صنعت يادمون نرفته راستب بابت داروها چه بسرش اومد الان كجاست
خراب کنید این ساختمانهای لعنتی نفرین شده را تموم محیط زیست این مملکت شده ویلا و ماشین
عالی. دیدید مبارزه با فساد کار سختی نیست فقط یک آدم درست میخواست
مردم بدانند قانون برای همه یکسان است
البته برای بعضیا برابرتر

نمیدونم چرا به این برخوردا اطمینان ندارم و اونا رو نمایش میدونم شاید چون فقط با دولتیا برخورد میکنن و تا حالا نشده مثلا ویلای قاضی ‌. امام جمعه . نظامی ارشد و... رو خراب کنن و اونو رسانه ای کنن
لودرتون از 5 کیلومتری باستی‌هلیز رد بشه، برادران با شهاب 3 به بخار تبدیلش می‌کنن. آخه می‌دونید دیگه، جلسات کاریشون اونجا برگزار میشه و جلسه رو هم که اصلاً نمیشه سمت میدون شوش و نواب و باقرشهر و رباط‌کریم برگزار کرد.
خدا کنه با همین جدیت هم ویلاهای غیر قانونی قضات و مدیران قوه قضاپیه هم تخریب شه!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل